نماینده سابق مجلس بر این عقیده است که تلاش و تحرکات یاران و تیم احمدی نژاد هیچ نتیجه ی خاصی در پی نخواهد داشت و نباید زمان خود را برای اینگونه مسائل تلف کنیم.

به گزارش ندای گیلان،سیدمهدی هاشمی، نماینده مجلس نهم در گفت و گو با نامه نیوز در خصوص تحرکات انتخاباتی یاران محمود احمدی نژاد گفت: در واقع  نه آقای مشایی از آقای احمدی نژاد حرف شنوی داشته و دارد و نه آقای احمدی نژاد از مشایی! شاید ظاهر با باطن موضوع متفاوت باشد.

وی ادامه داد: اما در مورد  بقایی داستان متفاوت است. بقایی شاگرد آقای مشایی است، لذا نمیتوانیم این موارد و تحرکات را به هم ربط دهیم. بقایی به دنبال تطهیر و رفو کردن سابقه‌ خودش است و به نوعی حتی به  دنبال مطرح کردن و زنده نگه داشتن خودشان هستند.

هاشمی با بیان اینکه این تلاش‌ها نتیجه ای را برایشان در پی نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: این تحرکات هیچ نتیجه‌ای برای عوام و وخواص نخواهد داشت. بلکه یک دور باطل و توهم است که سعی دارند از محو شدن در افکار عمومی جلوگیری کنند که باید گفت یک تلاش مذبوحانه ای است.

این فعال سیاسی ادامه داد: به نظرم هرچه بیشتر به این تحرکات بی توجهی شود پاسخ بهتری است ، لذا به اصحاب رسانه،عوام و  خواص توصیه میکنم که فکر  و ذهن خودشان را درگیر این افراد و سخنانشان نکنند. زمانی که به آن‌ها پرداخته می‌شود طبیعتا عمده اهداف آن‌ها محقق می‌شود.این نوع حرکات فقط برای جلوگیری از محو شدن در افکار عمومی است و نباید به آن‌ها توجه کنید و وقتتان را برای آن‌ها و این تحرکات تلف نکنید.