در دومین جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت مشاوران کمیسیون با رای اعضای کمیسیون انتخاب شدند.

به گزارش ندای گیلان ، رئیس کمیسیون ترافیک شورای پنجم در ابتدای  دومین جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک با قدر دانی از زحمات کمیسیون ترافیک شورای چهارم رشت گفت: امیدوارم خدماتی در شان مردم رشت به آنان ارائه شود.
اسماعیل حاجی پور افزود: برای رفع مشکلات ترافیکی رشت نیازمند همراهی و مساعدت دستگاههای ذیربط هستیم و بدون همراهی دیگر دستگاهها قادر به رفع حجم انبوه مشکلات این بخش نخواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه سرنوشت شهروندان به مدت چهار سال در گرو تصمیمات اعضای شورا است گفت: امیدوارم به گونه ای اقدام شود که در خاتمه فعالیتها شاهد رضایتمندی مردم باشیم و چنانچه رضایت مردم را جلب کنیم رضایت پرودگار نیز همراه خواهد بود.
حاجی پور با اشاره به کمبود اتوبوس در رشت اظهار کرد: با شروع سال تحصیلی یقینا نیاز به تردد اتوبوسها بیشتر احساس می شود و امیدوارم با تمهیدات اندیشیده شده مشکلات برطرف و تعللی در حمل و نقل عمومی ایجاد نشود.
وی با اشاره به انتخاب مشاوران در کمیسیونهای شورا تصریح کرد: باید افرادی انتخاب شوند که تخصص های لازم را در این خصوص داشته باشند.
حاجی پور با اذعان به اینکه انتصاب افراد غیر متخصص در جایگاه مشاورین خیانت به اعتماد مردم است بیان کرد: حضور افراد غیر متخصص در جایگاه مشاوران راندمان فعالیتی کمیسیون را کاهش خواهد داد و باید از افرادی استفاده کنیم که تواناییهای لازم را دارند.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت اظهار کرد: از اعضای کمیسیون تقاضا دارم در انتخاب مشاوران دقت کنند و متخصص ترین افراد را انتخاب کنیم.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت  اظهار کرد: حضور جلال الدین محمد شکریه به واسطه ارتباطات با اصناف در چارچوب قانون در کمیسیون ترافیک می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.
در ادامه این جلسه اعضای کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا با لایحه سرویس رایگان اتوبوسرانی در نخستین روز مهر ماه موافقت کردند.
عضو دیگر کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت در ادامه جلسه با ابراز گلایه از کمبود اتوبوس در رشت گفت: در حال حاضر ۲۵ دستگاه اتوبوس در رشت مشغول فعالیت هستند.
حجت جذب افزود: باید هر چه سریعتر در خصوص افزایش ناوگان و تعمیر دیگر اتوبوسها اقدام شود.
وی به مبحث خصوصی سازی سازمان اتوبوسرانی تاکید کرد.

در خاتمه این جلسه با رای اعضای کمیسیون مهیار عربانی عضو هیئت علمی دانشگاه، منوچهر ملک راه رئیس اسبق راهنمایی و رانندگی ،رضا نادم از اساتی دانشگاه، مونا ابرو فراخ معاون عمرانی فرمانداری رشت، ایرج برگ گل عضو هیئت علمی دانشگاه، یدالله حسینی مشاور شهردار رشت، رحیم شوقی دبیر شورای ترافیک گیلان،پیمان بازدیدی نماینده هیئت نظارت سازمانهای مردم نهاد گیلان در استانداری به عنوان مشاورین کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت انتخلب شدند.
جلسه آینده کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت دوشنبه هفته آینده ساعت ده صبح در صحن جلسات شورای رشت برگزار خواهد شد.