مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از مشارکت ۱۰۵۵ نفر از جوانان هلال احمر گیلان در اجرای طرح ایران یاران جوان خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به گسترش بیماری کرونا در موج پنجم، گفت:  هلال احمر استان گیلان در راستای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا اقدام به اجرای طرح ایران یاران جوان جهت کمک به امر واکسیناسیون هموطنان کرده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اشاره به اجرای طرح مذکور افزود: این طرح در راستای مسئولیت اجتماعی و اهداف والای جمعیت هلال‌احمر در ترویج فرهنگ نوع‌دوستی، تسکین آلام بشری همزمان با سراسر کشور در گیلان اجرا شده است.

غلامی اظهار داشت: در این طرح ۱۰۵۵ نفر از جوانان عضو هلال احمر روزانه در بیش از ۳۰ مرکز واکسیناسیون فعال در سطح استان در زمینه واکسیناسیون هم استانی های عزیزمان مشارکت می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به فعالیت‌های این اعضا در مراکز واکسیناسیون گفت: این اعضا در ثبت سامانه‌ اطلاعات و تزریق واکسن زیر نظر پزشک مراکز مذکور همکاری می‌کنند.

سیاوش غلامی با اشاره به تلاش مضاعف جوانان جمعیت هلال احمر گیلان در امر واکسیناسیون اظهار کرد: این اعضا در تلاش هستند تا با همکاری مراکز بهداشت، روند واکسیناسیون را سرعت ببخشند و بار دیگر عزم راسخ خود را در حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها به نمایش گذاشته و جلوه‌ای دیگر از ایثار و نوع دوستی را رقم زنند.