فرماندار صومعه سرا گفت:ا نتخاب مجدد دکتر روحانی به معنا رضایتمندی مردم از عملکرد، کارکرد و رویکرد صورت گرفته در سطح کشور است.

به گزارش ندای گیلان؛مهندس علی فتح‌اللهی در گفت‌و گویی، ضمن قدردانی از حماسه تاریخی حضور مردم به خصوص مردم صومعه‌سرا در انتخابات ۲۹اردیبهشت، اظهار کرد: مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای برگ زرین دیگری را به تاریخ پرافتخار ایران اسلامی اضافه کردند.

وی با بیان اینکه مردم با حضور خود در انتخابات به ندای رهبری لبیک گفتند، افزود: حضور مردم در انتخابات پشتیبانی از نظام و رهبری است.

فتح‌اللهی با بیان اینکه انتخاب مجدد دکتر روحانی به معنا رضایتمندی مردم از عملکرد، کارکرد و رویکرد صورت گرفته در سطح کشور و مُهر تاییدی بر عملکرد دولت است، خاطرنشان کرد: ‌انتخاب مجدد دکتر روحانی بله دیگری به رویکرد دولت بوده و این مهم وظیفه مسئولین را نسبت به قبل سنگین‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه در انتخابات ۲۹اردیبهشت شاهد مشارکت حدود ۹۵درصدی مردم صومعه‌سرا در پای صندوق‌های رای بوده‌ایم، گفت: حدود ۹۰هزار نفر در این شهرستان واجد شرایط رای دادن بودند که حدود ۹۵درصد این افراد در پای صندوق‌های رای حاضر شدند. به گونه‌ای که شاهد ازدحام جمعیت در کلیه شعب شهری و روستایی شهرستان بوده‌ایم.

فتح‌اللهی میزان برگه‌های تعرفه مصرف شده در انتخابات ریاست جمهوری شهرستان را ۹۲هزار و ۲۸۴دانست و عنوان کرد: دکتر روحانی با کسب ۵۹هزار و ۹۹رای بیشترین آرا را در شهرستان صومعه‌سرا کسب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام رئیسی با کسب ۲۷هزار و ۸۴۷رای در رتبه دوم قرار گرفت، تصریح کرد: تعداد آرای سیدمصطفی آقا میرسلیم ۸۷۴ و سید مصطفی هاشمی طباء ۳۶۳رای بوده است.

فتح‌اللهی در ادامه با بیان اینکه تعداد ۲۱۲شعبه اخذ رای برای انتخابات ۲۹اردیبهشت در مناطق شهری و روستایی صومعه‌سرا در نظر گرفته شده بود، افزود:‌ در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۸۴نفر در نقاط شهری و ۹۰۶نفر در روستاها با هم به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه صومعه‌سرا دارای سه شهر و برای هر شهر پنج کرسی شورای شهر وجود دارد، ادامه داد: در صومعه‌سرا محمدباقر سرشاد با ۵۰۱۶رای، وحید زارع‌درخشان با ۴۲۱۶رای،‌حسن ارشاد با ۴۰۲۸رای، حمید رحیمی با ۳۷۷۷رای و محید صانعی با ۳۵۸۷رای به عنوان نفرات اول تا پنجم شورای شهر صومعه‌سرا انتخاب شدند.

فتح‌اللهی با بیان اینکه زینب فرح‌بخش با ۱۴۲۳رای، محمدرضا مصلحی با ۱۲۹۳رای، حسین نقی‌زاده با ۱۰۶۴رای، احمد حسن‌نژاد با ۱۱۲۳رای و محسن ابراهیمی با ۹۳۸رای به عنوان نفرات اول تا پنجم شورای شهر مرجقل معرفی شدند، اضافه کرد: وحید علی‌نیا با ۲۰۸۹رای، رحیم گیتی‌نورد با ۱۷۰۱رای، مریم تاج‌بخش با ۱۶۴۱رای، مجید ارجمندی با ۱۴۵۱ رای و فضل‌الله اشرف‌نیا با ۱۴۳۶رای به عنوان نفرات اول تا پنجم شورای اسلامی گوراب‌زرمیخ انتخاب شدند.

فرماندار صومعه سرا در پایان به راهیابی دو بانو به شورای اسلامی سه شهر صومعه‌سرا اشاره و اظهار کرد: انتخابات در شهرستان با همراهی و همکاری مردم و هیات نظارت دو انتخابات، هیات اجرایی، شورای تامین، هیات بازرسی، بخشداران،نیروهای امنیتی و انتظامی و…در امنیت و آرامش کامل برگزار شد.

 

 

ایسنا