مومنی زاده گفت:به مدیریت شهرداری فقط به عنوان یک اداره نگاه کرد بلکه باید نگاه مدیریت شهری داشت تا راه توسعه را بپیماییم ، زیرا مسیر توسعه شهرستان از توسعه شهر است .

به گزارش ندای گیلان،میرشمس مومنی زاده فرماندار بندرانزلی در مراسم معارفه حسن پورقربان شهردار جدید این شهر به سیاست شهروند مداری و توسعه محوری اشاره کرد و گفت: سیاست شهرداری باید بر محور توسعه و شهروند مداری و پرهیز از روزمرگی و بهره گیری از امکانات موجود با برنامه ریزی باشد، تا بتواند به مردم خدمت مطلوب ارائه نماید.

وی به انتظار مردم از مسئولین اشاره نمود و افزود: مردم از ما انتظار دارند تا با مشارکت پذیری در کسب موفقیت بکوشیم و در این مسیر نیازمند آن هستیم تا از افکار و نظرات همه اقشار بهره بگیریم .

مومنی زاده ظرفیت های بالفعل و بالقوه شهرستان را یادآور شد و گفت : بندر انزلی توانمندی های بالایی دارد که با توجه به این توانایی ها استحقاق مردم این شهر بیشتر از حال است و در تحقق این مطالبه به حق نباید به مدیریت شهرداری فقط به عنوان یک اداره نگاه کرد بلکه باید نگاه مدیریت شهری داشت تا راه توسعه را بپیماییم ، زیرا مسیر توسعه شهرستان از توسعه شهر است . اگر در شهر تحول ایجاد شود ، شهرستان را هم متحول کرده ایم زیرا بیشتر جمعیت شهرستان بندر انزلی در شهر ساکن هستند .

فرماندار بندر انزلی راه توسعه و سازندگی را تعامل و همدلی بیان داشت و تصریح کرد : با منازعه و اختلاف نمی شود تحول و آبادانی  بوجود آورد و این تعامل ، همگرایی و همدلی است که یک اتفاق خوب را موجب می شود .

وی با تقدیر از  مهندس رضا پورشعبان و موسی فکور شهرداران سابق و کامبیز رضواندل سرپرست شهرداری بندر انزلی گفت : بنده در حد توان خود در حمایت و پشتیبانی از شورا و شهرداری مصمم هستم . زیرا معتقدم همدلی و دوستی که در بین اعضای شورا وجود دارد می تواند ظرفیت هایی که در شهرستان هست و از آن استفاده نشده را فعال کند و این تعامل اگر بیشتر شود و این ظرفیت ها برای رفاه مردم خوب و فهیم استفاده شود ، قطعا در توسعه و آبادانی مورد انتظار موفق خواهیم بود .