معاون عمرانی فرماندار فومن با بیان اینکه هم اکنون ۴۰ خانوار در مسکن مهر فومن ساکن هستند گفت: یک دهه از آغاز این پروژه می گذرد و هنوز نتوانسته به اهداف مورد پیش بینی اولیه خود برسد.

به گزارش ندای گیلان از فومن،با حضور شاهین علیزاده معاون فرماندار فومن در جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات مسکن مهر شهرستان با اشاره به این که یک دهه از آغاز این پروژه می گذرد و نتوانسته به اهداف مورد پیش بینی اولیه خود برسد، اظهار داشت: اما با ورود هیئت تسویه جدید پیشرفت های خوبی حاصل شده است.
وی اظهار کرد: در هفته دولت سال جاری بالغ بر ۳۰ واحد جدید تحویل مالکان خود خواهد شد.
علیزاده با بیان این که آماده سازی این مجموعه مستلزم اقداماتی است که باید برای آنان برنامه ریزی شود، افزود: هم اکنون ۴۰ خانوار ساکن هستند و با افزودن ۳۰ خانوار جدید تنها، واحدهای قابل ارائه ۲۰ خانوار دیگر باقی می ماند.
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان در ادامه سخنان خود اظهار داشت: کم کاری های گذشته موجب وقفه در تکمیل این پروژه شد، اما با تلاش مسئولین و فرماندار و نماینده شهرستان، وضعیت این مجموعه مسکونی متحول شد و هم اکنون شاهد آمادگی واحدهای جدید به مردم در آینده نزدیک هستیم.
در ادامه این جلسه اعضاء به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و با اعلام مسائل و مشکلات پیش روی کار خود، درباره راهکارهای لازم برای بهبود وضعیت خدمات ارائه شده و اقداماتی که باید انجام شود، بحث و گفتگو کردند و مسائل مسکن مهر را مطرح و درباره آن تصمیم گیری کردند.