مسابقه کتابخوانی مسابقه کتابخوانی از کتاب"دختر شینا" ویژه بانوان همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان و کمیته زنان دفاع مقدس در گیلان برگزار می شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، مسابقه کتابخوانی مسابقه کتابخوانی از کتاب”دختر شینا” نوشته بهناز ضرابی زاده همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (سلام الله علیها) از امروز چهارشنبه(۸دی) لغایت دوشنبه۲۰ دی ماه سال جاری بصورت الکترونیکی برگزار می شود.

همچنین علاقمندان شرکت در مسابقه کتابخوانی که با همکاری مشترکی از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان و کمیته زنان دفاع مقدس در گیلان برگزار می شود، می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان به نشانی www.gilanpl.ir و کلیک بر روی پوستر این مسابقه و پاسخ به سوالات مطرح شده از مضمون کتاب، در این رویداد کتابخوانی شرکت کنند.

بر اساس دبیرخانه برگزاری این مسابقه، اسامی پنج برگزیده این مسابقه در روز ۲۶ دی ماه همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (سلام الله علیها) و روز تکریم مادران و همسران شهدا اعلام و با اهدای جوایز ارزنده ای از این افراد تجلیل خواهد شد.

گفتنی است اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان در مناسبت های مختلف تقویمی، برنامه های مختلفی در پاسداشت ارزش های دینی، ملی و مذهبی برگزار می کند.