معاون بهره برداری شرکت آبفای گیلان از برگزاری اولین‌دوره مسابقات ملی مهارت‌های فنی و تخصصی بهره‌برداری در رشته آزمون های فیزیکوشیمیایی آب به صورت همزمان در محل آزمایشگاه های مرکزی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی گیلان خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، مازیار غلامپور معاون بهره برداری آبفای گیلان بیان کرد: در این دوره از مسابقات مریم وزیری و محبوبه رفیعی پور از کارشناسان آزمایشگاه مرکزی آب و فاضلاب استان گیلان و ملیحه معصومی و زهرا باقریان بهادری از کارشناسان آزمایشگاه شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان در دو مرحله علمی و عملی بصورت انفرادی در محل آزمایشگاه بر روی دو نمونه مجهول آب به رقابت پرداختند.

وی در ادامه افزود: آزمون علمی بصورت برخط و همزمان در سراسر کشور به مدت 20 دقیقه برگزار شد و 280 شرکت کننده که در این آزمون ثبت نام کرده بودند پس از تحویل نمونه ها به رقابت در بخش عملی پرداختند.

معاون بهره برداری آبفای گیلان یادآور شد: نتایج نهایی طی چند روز آینده در سایت مسابقات ملی مهارت اعلام می گردد و تیم دونفره به عنوان نماینده استان گیلان به مسابقات بلوک که آبان ماه در مازندران برگزار می گردد، اعزام خواهند شد.

گفتنی است سیده ضحی حجازی سرپرست تیم داوری و سیدمحمد میرنصرالهی پارسا داور اول از شرکت آب و فاضلاب استان گیلان به عنوان داوران مسابقه تعیین شدند.