فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به هجمه های دشمنان علیه نظام اسلامی، گفت: مسئولیت خبرنگاران در پاسداشت ارزش های انقلاب بالا است.

به گزارش ندای گیلان از رشت،سردار محمد عبدالله پور در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار با اشاره به هجمه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی، گفت: مسئولیت خبرنگاران در پاسداشت ارزش‌های انقلاب بالا است.

متن پیام آمده است:

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

پیامبر خدا (ص) در حدیثی فرموده است: «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس».

حق محوری، حق طلبی و حق گویی، از مهم‌ترین ویژگی‌های یک خبرنگار موفق و خداترس است. پس چه نیکوست که صاحبان بنگاه‌های خبری و نیز خود خبرنگاران، همواره به دنبال واقعیت باشند و از جنجال آفرینی و بد کردن مردم با هم بپرهیزند.

خبرنگار آن هنگام که برای اعتلای فرهنگ، هنر، معارف دینی و آگاهی بخشی آحاد جامعه قدم بر می‌دارد پای در عرصه‌ای مقدس و بی انتها می‌گذارد که ثمره تلاش او برای جامعه دانایی و آگاهی است.

شهدای خبرنگار چون صارمی و آوینی تنها نمونه‌ای از خبرنگاران متعهدی هستند که برای تحقق اهداف متعالی خود، از جان گذشتند که باید ویژگی آنان برای جوانان بازگو شود.

خبرنگاران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه هشت سال دفاع مقدس، با نشر و پردازش صحیح، دقیق و سریع، هم‎دوش با سایر نهادهای نظام در حفظ و نگهداری دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی در سایه سار رهبری مدبرانه امام راحل (ره) و امام خامنه‎ ای (مدظله‌العالی) مجاهدانه ایفای نقش کرده و ثابت قدم مانده‎‌اند و خون سرخ شهیدانی همچون شهید صارمی، شهید فرهاد رهبر و همچنین شهیدان جبهه رسانه‌ای استان گیلان، مهر تأییدی بر مجاهدت‌های آنان در این مسیر نورانی است.

با توجه به هجمه‌های سنگین دشمن در زمینه‌های مختلف خصوصاً در این برهه از زمان که تحریم را در جنگ اقتصادی و تهاجم فرهنگی را در جنگ فرهنگی علیه ما تحمیل کرده اند مسئولیت خبرنگاران انقلابی در پاسداشت از ارزشهای نظام اسلامی بیشتر از همیشه احساس می‌شود و نیاز است که در موضوعات مختلفی مانند اقتصاد مقاومتی و معرفی ارزش‌های اسلامی و دفاع از عزت و اقتدار نظام اسلامی با نگاه زیرکانه و فعالیت‌های هوشمندانه علاوه بر خنثی‌سازی ترفندهای دشمن در جهت بصیرت افزایی و عمق بخشی به باورهای اسلامی و انقلابی در بین عموم جامعه، مجاهدت و از خودگذشتگی بیشتری انجام شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، توفیق خدمت صادقانه را برای شما یاران بیدار دل از خداوند خواستارم، به امید اینکه در میدان جنگ نرم، گام‌هایتان همیشه استوار و پر صلابت باشد.