نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان وزارت نیرو سهم مردم گیلان از تولید برق را درست مدیریت کنند.

به گزارش ندای گیلان از رشت، سید علی آقازاده امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به قطعی‌های مکرر برق در روزهای اخیر و کلافگی  مردم در این روزهای گرم سال، اظهار کرد: دغدغه‌مندی مردم  و نگرانی آنها، نگرانی و دغدغه ماست و ما نیز خود مشمول قطعی‌های مکرر برق بوده و هستیم.

وی با ابراز تاسف از اینکه در برخی از مناطق رشت در یک روز چندین بار برق قطع می‌شود گفت: اگر چه همه مردم به کمبود بارش‌ها و نزولات آسمانی امسال واقف هستند اما مسوولین امر و دولت باید برآوردها و پیش‌بینی‌های لازم را برای مواجهه با چنین گرمایی می‌داشت لذا باید گفت که این بی‌برنامه‌گی در قطعی‌ها نشان‌دهنده سوء‌مدیریت دولت است.

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام  در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه به مسئولین امر تذکر می‌دهم که مدیریت برق تولیدی را در استان گیلان به درستی انجام دهند، تصریح کرد: استان گیلان به لحاظ تامین برق مشکلی نداشته و به لحاظ شبکه تولید، حتی برق را به استان‌های دیگر صادر هم می‌کند لذا در درجه اول باید سهم مردم گیلان حفظ شده و بعد آن را به استان‌های دیگر توزیع کنند.

آقازاده با بیان اینکه گیلان به لحاظ تامین برق مشکلی نداشته و بایستی حداقل‌سهم از خاموشی را داشته باشد، گفت: به صورت جدی موضوع را پیگیری خواهیم کرد و مسئولین امر بابت این بی‌دقتی و عدم مدیریت درست باید پاسخگو باشند.