مومنی زاده با تاکید بر لزوم سکونت مسئولان غیر بومی در شهرستان یادآور شد : در نظامی که اعتقاد دارد مدیران آن مردمی هستند عدم انتقادپذیری از سوی مسئولان، ضعف غیر قابل قبولی است که در این نظام مقدس جایگاهی ندارد.

به گزارش ندای گیلان،میرشمس مومنی زاده غروب شنبه در نشست صمیمی با خبرنگاران در فرمانداری اظهار کرد: معتقدم این شهرستان ظرفیت های خالی بسیاری برای توسعه دارد و برای دستیابی به آن ، دستگاه های اجرایی باید از روز مرگی پرهیز کرده و در جهت ایجاد تحول اساسی تمام تلاش خود را به کار بندند.
وی با تاکید بر لزوم ایجاد تعامل و همگرایی و افزایش وحدت و انسجام در جهت خدمت به مردم و توسعه هرچه بیشتر بندرانزلی در همه زمینه ها افزود: از ایجاد چالش هیچ کس سودی نمی برد و باید با همگرایی بیشتر در جهت ارائه بهتر خدمات عمرانی و عمومی و همچنین توسعه زیر ساخت های لازم در سطح شهرستان گام برداشته و با توجه به سیاست دولت و ظرفیت های موجود در شهرستان در جهت توسعه هر چه بیشتر سرمایه گذاری و ایجاد فرصت های شغلی تلاش شود .
مومنی زاده رسانه ها را حلقه واسط بین مردم و مسئولان و به عنوان چشم بینا و گوش شنوای مردم و انتقال دهنده مشکلات مردم به مسئولان دانست و تصریح کرد: هرگز حاضر نیستم وقت و انرژی ام را صرف حواشی کنم و تنها هدفم در مسئولیت فرمانداری هر شهر در طول این سال ها همواره در جهت خدمت به مردم و توسعه شهرستان محل خدمتم بوده و برای تحقق این اهداف بلند فقط نیازمند جلب اعتماد مردم درراستای افزایش مشارکت آنها در همه زمینه ها هستیم .
وی با بیا اینکه درسایه یک اراده عمومی و جمعی می توان در جهت توسعه این شهرستان گام برداشت تاکید کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت شده که هرجا مشارکت مردم وجود داشته و مردم وارد صحنه شده اند ، نظام با موفقیت روبرو بوده است.
سرپرست فرماندار انزلی با اشاره به ظرفیت های اقتصادی و اجتماعی و گردشگری موجود در شهر انزلی و نیروی انسانی هوشمند و خلاق و تحصیلکرده در این شهر گفت: در صورت استفاده از ظرفیت های موجود ، انزلی می تواند پیشتاز توسعه در استان باشد.
وی با تاکید بر لزوم ایجاد کانون خبرنگاران شهرستان و ساماندهی فضای رسانه ای مجازی و کانال های تلگرامی در بندرانزلی تاکید کرد: ایجاد فرصت های شغلی و افزایش زمینه های اشتغال جوانان در این شهرستان از اولویت های من است و دراین راه گام های اساسی برداشته خواهد شد.
مومنی زاده با تاکید بر لزوم سکونت مسئولان غیر بومی در شهرستان یادآور شد : در نظامی که اعتقاد دارد مدیران آن مردمی هستند عدم انتقادپذیری از سوی مسئولان، ضعف غیر قابل قبولی است که در این نظام مقدس جایگاهی ندارد.

irna