محمدحسین قربانی در جلسه شورای اداری آستانه اشرفیه با اشاره به دستاوردهای سفر دولت تدبیر و امید به گیلان، گفت: این سفر دستاوردهای خوبی برای استان داشت که از جمله آن‌ها اختصاص یافتن حدود۸۰۰ میلیارد تومان بودجه به گیلان بود.

ندای گیلان:محمدحسین قربانی در جلسه شورای اداری آستانه اشرفیه با اشاره به دستاوردهای سفر دولت تدبیر و امید به گیلان، گفت: این سفر دستاوردهای خوبی برای استان داشت که از جمله آن‌ها اختصاص یافتن حدود۸۰۰ میلیارد تومان بودجه به گیلان بود.

وی با اشاره به اینکه محور توسعه استان گیلان کشاورزی حول محور برنج کاری است، افزود: در این راستا تجهیز مزارع در ۵ سال آینده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که دو هزار هکتار از آن سهم سال ۹۴ است.

نماینده آستانه اشرفیه و کیاشهر، سطح زیرکشت در گیلان را به نسبت جمعیت، مناسب ارزیابی کرد و اظهار داشت: باید از کشاورزی در استان به خوبی حمایت کرد.

وی ضمن اظهار خورسندی از توجه ویژه مسئولین به تکمیل پل آستانه اشرفیه، خواستار استفاده از همه ظرفیت‌ها شد.

قربانی با اشاره به اینکه اگر اعتبارات درست جذب نشود، به خزانه بر خواهد گشت، تصریح کرد: مسئولان شهرستان‌ها باید با برقراری تعامل مناسب با ادارات کل، در جذب بودجه‌های مربوطه کوشا باشند.

در ادامه این جلسه فرماندار آستانه اشرفیه ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، از برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای اعیاد شعبانیه ومناسبت‌های ماه خرداد تقدیر کرد.

حسین اسماعیلیان یادآور شد: عظیم‌ترین اتفاقات سیاسی، اجتماعی وفرهنگی عمدتا «در خرداد ماه رخ داده است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو در اسفند ۹۴ گفت: شهرستان نیاز به آرامش دارد و ما موظف هستیم انتخابات قانونی با حضور حداکثری برگزار کنیم.

اسماعیلیان با اشاره به اینکه در سفر اخیر دولت به گیلان اختیارات قابل توجهی به حوزه آب اختصاص یافته است، تصریح کرد: ۸۹ درصد پروژه‌های عمرانی آب و ۱۰۰ درصد پروژه‌های عمرانی گاز در شهرستان آستانه اشرفیه تا چند ماه آینده به بهره برداری خواهند رسید.

وی ضمن تقدیر از همدلی مسئولان در خصوص طرح حرم گفت: در طی ۶ماه امکان سنجی این طرح به پایان رسید که البته این اقدام باید ۱۳ سال پیش انجام می‌شد.

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در پایان از ادارات خواست نسبت به پرداخت دیون خود به دستگاه‌های خدماتی اقدام کنند.