مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان گفت: مسئولان در راستای تامین نیازهای قانونی، تثبیت جایگاه و امنیت شغلی کارگران اهتمام ویژه دارند.

به گزارش ندای گیلان،سیدجلال سیدمحمدی در جلسه با اعضا شورای مرکزی خانه کارگر استان گیلان با اشاره به جایگاه رفیع کارگران افزود: باتوجه به اینکه کارگران از اقشار پر تلاش، زحمتکش و قابل احترام جامعه هستند همه ما در مقابل کارگران مسئول هستیم.

وی افزود: در جلسات ماهانه  کمیسیون کارگری استان مسائل جامعه کارگری را با دقت رصد و رسیدگی می کنیم.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان برخورداری کارگران از ثبات و امنیت شغلی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: تلاش در جهت شروع فعالیت واحدهای نیمه فعال استان مسئولان استانی و بهبود وضعیت شغلی کارگران بخشی از اقدامات مسئولان است.
وی خاطرنشان کرد: حجم عظیمی از جامعه ما را قشر کارگر تشکیل می‌دهد و لازم است تا به مطالبات آنان توجه ویژه شود.
سیدمحمدی با  بیان اینکه تشکل های صنفی جامعه کارگری باید پیگیر مطالبات به حق کارگران باشند، گفت: بخش اساسی این مطالبات توسط نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی قابل انجام است زیرا نمایندگان هم در وضع قانون به نفع کارگران و هم نظارت در اجرای آن نقش بسزایی دارند.
وی اظهار داشت: استاندار گیلان نیز بر توجه به مشکلات حوزه کارگری تاکید ویژه دارد.
سیدمحمدی افزود: از طریق برگزاری جلسات با مسئولان در خصوص مشکلات بیمه‌ای، دریافت تسهیلات و راه اندازی شورای کارگری در واحدهای تولیدی تصمیمات عاجل اتخاذ می شود.
مدیر کل سیاسی وانتخابات استانداری گیلان همچنین از فعالیت‌های جانبی خانه کارگر بازدید و از نزدیک در جریان مسایل، مشکلات و خواسته‌های جامعه کارگری استان قرار گرفت.