عبدالصمد صفرنژاد در دیدار با رییس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و روسای اتحادیه های کارگری در آستانه هفته کار و کارگر اظهار کرد : ثمره تلاش کارگران رشد و شکوفایی جامعه را به همراه دارد.

ندای گیلان:عبدالصمد صفرنژاد در دیدار با رییس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و روسای اتحادیه های کارگری در آستانه هفته کار و کارگر اظهار کرد : ثمره تلاش کارگران رشد و شکوفایی جامعه را به همراه دارد.
وی افزود : دنیای امروز ، دنیای کار و حرکت است بنابر این باید به حاشیه ها بی توجه باشیم و با برنامه ریزی و جدیت حرکت کنیم تا بتوانیم گامهای توسعه و پیشرفت را برای رسیدن به مقصد بپیماییم .

فرماندار انزلی خاطرنشان کرد : باید در راستای سیاستهای دولت و نظام حرکت و از سیاسی بازی دوری کنیم وگرنه به مقصد نمی رسیم .

وی به توانمندی های شهرستان اشاره و تصریح کرد : بندرانزلی منطقه ای نام آشنا و دارای ظرفیتهای بالقوه فراوان است که اگر تنها به استعداد گردشگری آن پرداخته شود می تواند با ایجاد اشتغالزایی رونق اقتصادی فراوانی ایجاد کند.

وی متذکر شد : استفاده از ظرفیتهای گردشگری شهرستان نیازمند بهره گیری از تجربه و تخصص و ایده های کاربردی و متناسب با موقعیت منطقه است .

صفرنژاد تاکید کرد ما باید با حفظ معیارهای اسلامی در رشد شادی و نشاط اجتماعی بعنوان عامل پیشبرنده کارها بکوشیم .

فرماندار انزلی در خاتمه به اشاره به اهمیت همدلی و همراهی افزود : باید با امکانات موجود با تدبیر به کارایی خود بیافزاییم و در رفع مشکلات تلاش کنیم .

*برقراری بیمه بیکاری برای 349 کارگر اخراجی شهرستان

رییس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی شهرستان انزلی نیز در این جلسه ضمن تبریک هفته کار و کارگر به جامعه کارگری گفت : پارسال برای 349 نفر از کارگران اخراجی شهرستان بیمه بیکاری برقرار کردیم .

عبدالمجید جوانبخت یادآور شد : در سال 93 ، 443 رای در مرجع هیات تشخیص بدوی مورد رسیدگی قرار گرفت که 133 مورد به هیات حل اختلاف ارسال شد .

وی افزود : در واحد بازرسی نیز 241 مورد بازرسی زمان بندی شده و 309 بازرسی موردی از کارگاهها در زمینه رعایت ایمنی و حقوق کارگران انجام دادیم .

به گفته وی 203 پرونده سخت و زیان آور توسط این اداره بررسی و به کمیته تعیین موارد سخت و زیان آور استان ارسال شد.

رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی انزلی گفت : این اداره سال گذشته از نظر عملکرد مقام دوم استان را کسب کرد .

ایرنا