عضو تیم ملی کشتی ساحلی ایران بیان داشت: از سال 97 و با ریاست سید ابراهیم خامسی در هیأت کشتی فومن این ورزش در شهرستان دچار تحول و تغییرات بسیار خوبی از لحاظ مدیریتی و حمایتی شده است .

سهیل پرسته  قهرمان کشتی فومنی در گفتگو با خبرنگار ندای گیلان با بیان اینکه  با کمک خداوند متعال و تلاش و پشتکار خودم در طول ۱۲سال فعالیت حرفه ای در ورزش کشتی حائز مقام های برتر کشوری ،بین المللی و جهانی شده ام و هم اکنون در اردوی تیم‌ملی کشتی آزاد جوانان ایران حضور دارم گفت: انشاءالله بزودی برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشتی ساحلی جهان نیز ، مهرماه عازم کشور برزیل خواهم بود.

وی با بیان اینکه متاسفانه در طول سالهای ورزشی خودم علی‌الخصوص این چند سال اخیر و بعد از کسب رتبه های بین المللی و جهانی ، و با توجه به انواع وعده‌ووعید هایی که از جانب مسئولین مختلف شهرستان بابت حمایت از من شد ، هیچ گونه حمایتی از جانب نمایندگان شهر ، شهردار و ارگان و نهاد و سازمانی همچنان از بنده نشده است گفت: به ناچار خودم بصورت شخصی مشکلات و فشارهای مالی این ورزش پر هزینه را متحمل شدم.
عضو تیم ملی کشتی ساحلی ایران بیان داشت: از سال 97 و با ریاست  سید ابراهیم خامسی در هیئت کشتی فومن و حمایت های فرماندار و رئیس جدید اداره ورزش و جوانان فومن این ورزش در شهرستان تحول و تغییرات بسیار خوبی از لحاظ مدیریتی و حمایتی نسبت به بنده و کشتی گیران فومنی  را شاهد است .

قهرمان کشتی ساحلی جهان با بیان اینکه علی متین فر  در سالهای حضور من در کشتی به عنوان مربی سازنده زحمات بسیار زیادی برای پیشرفت و هدایت من کشیدند گفت:همچنین استاد بزرگ کشتی ایران محسن کاوه در این سالهای اخیر بسیار دلسوزانه و بی منت برای من ، در عرصه کشتی زحمات زیادی را متحمل شده اند که من همیشه مدیون الطاف و بزرگواری های  این مربیان خواهم بود.

پرسته با بیان اینکه از مسئولین محترم شهرستان تقاضا داریم که نگاه ویژه ای نسبت به ورزش ،بخصوص ورزش کشتی که ورزش اول کشور  است داشته باشند  گفت: توصیه می کنم مسئولین از دادن وعده های کذب و غیر واقعی خودداری کنند چرا که  این امر موجب بی اعتمادی ،بی انگیزگی و دلسردی ورزشکاران خواهد شد.