مادر مقتول گفت: از کسی شکایت نداریم چون دخترم به مرگ طبیعی جان باخته است. به نظرم فشار طلاق و اتفاقاتی که برایش افتاد باعث شد تا جان بسپارد.

به گزارش سرویس حوادث ندای گیلان،خانواده زن جوانی که مدتی پس ازطلاق، به علت مرموزی تسلیم مرگ شده و پرونده‌اش مختومه شده بود، با اعلام نظریه پزشکی قانونی، پس از 5 سال به دادسرا احضار شدند.به  اواسط سال 91 زن میانسالی با پلیس تماس گرفت و از مرگ دخترش «مینا» در حمام خانه خبر داد.
مادر مینا به تیم جنایی گفت: «دخترم مدتی قبل از همسرش جدا شده بود و با ما زندگی می‌کرد.امروز به حمام رفته بود که چند دقیقه بعد از من یک لیوان آب خواست. 10 دقیقه‌ای گذشته بود که متوجه شدم صدای آب قطع شده اما دخترم از حمام بیرون نیامد. وقتی سراغش رفتم درکمال تعجب دیدم روی زمین افتاده و نفس نمی‌کشد. با این حال از کسی شکایت نداریم چون دخترم به مرگ طبیعی جان باخته است. به نظرم فشار طلاق و اتفاقاتی که برایش افتاد باعث شد تا جان بسپارد.»
پس ازتحقیقات مقدماتی، جسد زن جوان با دستور بازپرس به پزشکی قانونی انتقال یافت. با توجه به اینکه آثار کبودی و جراحت روی بدن مینا نبود و از آنجا که خانواده‌اش نیز شکایتی نداشتند به دستور بازپرس جنایی قرار منع تعقیب پرونده صادر شد. اما پس ازاینکه مشخص شد زن جوان خفه شده است، پرونده باردیگر به جریان افتاد.
باتوجه به حساسیت موضوع به دستور بازپرس جنایی، برادر، مادر و پدر قربانی ماجرا برای تحقیقات به دادسرای جنایی تهران احضار شدند. برادر مینا در تحقیقات عنوان کرد که زمان مرگ خواهرش به یکی از شهرهای شمالی کشور رفته و در خانه نبوده است. مادر و پدر مینا نیز اظهارات قبلی‌شان را تکرار کردند. با این حال تحقیقات بازپرس جنایی برای حل معمای جنایت مرموز ادامه دارد.