فرمانده پلیس‌راه گیلان از مرگ 9 نفر در حادثه رانندگی این استان خبر داد و گفت: تلخ‌ترین این حادثه مرگ مادر و فرزند 11 ساله‌اش در یکی از محورهای فرعی گیلان بود.

به گزارش ندای گیلان به نقل از فارس، مهیار رستگار امروز  با اشاره به وقوع حوادث رانندگی در جاده‌های استان اظهار کرد: غروب پنجشنبه گذشته تلخ‌ترین حادثه مرگبار رانندگی در گیلان رقم خورد.

وی افزود: با وجود اینکه بارها به رانندگان تاکید شده که در جاده‌های فرعی گیلان به دلیل مسکونی بودن حاشیه آنها، با احتیاط رانندگی کنند، اما بسیاری از رانندگان بی‌توجه هستند.

فرمانده پلیس راه گیلان در تشریح حوادث مذکور ادامه داد: پنجشنبه شب گذشته یک سواری مزدا به دلیل سرعت غیرمجاز در محور فرعی بندر کیاشهر به آستانه‌اشرفیه با یک خانواده برخورد کرد.

وی گفت: در حادثه مذکور یک مادر به همراه فرزند حدود 11 ساله‌اش در دم جان باختند و مرگ این عابران تمام منطقه را تحت تاثیر قرار داد.

رستگار با بیان اینکه در پنجشنبه مجموعاً 9 نفر در حادثه رانندگی گیلان جان باختند، تصریح کرد: جاده‌های فرعی گیلان دارای شرایط ویژه و خاصی هستند و رانندگان باید سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه هرگونه تخطی از سرعت حادثه‌آفرین است، خاطرنشان کرد: مرگ عابران حادثه تلخی است که بر اثر سهل‌انگاری رانندگان و تخطی از سرعت به وجود می‌آید.

فرمانده پلیس راه گیلان در ادامه وضعیت فعلی ترافیک محورهای مواصلاتی استان را عادی خواند و خواستار رعایت مقررات رانندگی و کنترل سرعت توسط رانندگان شد.