رضا مسرور ضمن بازدید از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی منطقه آزاد انزلی، بر لزوم تسریع در احداث آنها به ویژه بهره برداری از مرکز تفریحات دریایی جهت استفاده گردشگران کشور در تعطیلات تابستانی تأکید نمود.

ندای گیلان:رضا مسرور ضمن بازدید از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی منطقه آزاد انزلی، بر لزوم تسریع در احداث آنها به ویژه بهره برداری از مرکز تفریحات دریایی جهت استفاده گردشگران کشور در تعطیلات تابستانی تأکید نمود.

بازدید از روند احداث موج شکن های مجتمع بندری کاسپین که به عنوان بزرگترین و مهمترین پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه آزاد انزلی و بزرگترین بندر ایران در دریای خزر، در عرصه ترانزیت بین المللی به منظور فعال سازی کریدور شمال-جنوب است، نخستین مرکزی بود که مورد بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی قرار گرفت.

مسرور همچنین دراین بازدید که به همراه معاونین و جمعی از مدیران منطقه آزاد انزلی صورت گرفت، از روند احداث بزرگترین تقاطع غیرهمسطح استان گیلان که به نام شهید موسی نامجوی نخستین وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده، بازدید بعمل آورد و از افتتاح این پروژه در ماه آتی و با حضور مقامات کشوری و استانی و خانواده شهید خبر داد.

مرکز نمایشگاه ها و همایشهای منطقه آزاد انزلی که از سوی این سازمان در حال احداث است سومین پروژه ای بود که مورد بازدید این هیئت قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی وجود مرکز همایش و نمایشگاهی در این منطقه را موجب رونق تجارت فرامنطقه ای استان گیلان و کشور دانست و خواستار تسریع در روند ایجاد آن تا پایان سال جاری شد.

همچنین مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از مرکز تفریحات دریایی- ساحلی این منطقه که با آخرین استانداردها و الزامات خدمات و تسهیلات گردشگری از دی ماه سال گذشته در حال ساخت است، دیدن کرد و گفت: اجرای این پروژه به منظور بالابردن ضریب ایمنی گردشگران در بهره گیری از مواهب طبیعی دریای خزر، توسعه ورزشهای آبی – ساحلی در محدوده منطقه، بالا بردن سطح امکانات و تسهیلات قابل ارائه به گردشگران و ارائه الگویی مناسب از طرح های ساحلی -گردشگری در دستور کار قرار گرفت.

مسرور با بیان اینکه این مجموعه در نوع خود یکی از مناسبترین طرح های شنای شمال کشور است، تصریح نمود: فاز اول این مجموعه تفریحی در تابستان سال جاری آماده بهره برداری گردشگران است.