ندای گیلان:محمد یوسفی، رییس اتحادیه مرغ گوشتی بیان داشت: وضعیت مرغ بسیار نامطلوب است و اگر این روند ادامه داشته باشد، بدون شک مرغداران زیادی ورشکست شده و از دایره تولید خارج می‌شوند.  وی عنوان کرد کرد: قیمت مرغ نسبت به هفته گذشته باز هم کاهش داشته؛ به طوری که امروز مرغ زنده با قیمت […]

ندای گیلان:محمد یوسفی، رییس اتحادیه مرغ گوشتی بیان داشت: وضعیت مرغ بسیار نامطلوب است و اگر این روند ادامه داشته باشد، بدون شک مرغداران زیادی ورشکست شده و از دایره تولید خارج می‌شوند.
 
وی عنوان کرد کرد: قیمت مرغ نسبت به هفته گذشته باز هم کاهش داشته؛ به طوری که امروز مرغ زنده با قیمت ۳۷۰۰ تا ۳۸۰۰ تومان، در عمده‌فروشی‌ها نیز ۵ هزار تا ۵۲۰۰ تومان و در میادین میوه و تره‌بار نیز ۵۴۲۰ تومان عرضه می‌شود.
رییس اتحادیه مرغداران گوشتی بیان داشت: معاونت تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در راستای بهبود وضعیت بازار مرغ تلاش زیادی می‌کنند، اما متاسفانه مازاد تولید مانع از این می‌شود که آن‌ها نیز بتوانند اقدامی اساسی انجام دهند.
وی در پایان گفت: بعید می‌دانم تا ماه رمضان اتفاق خاصی صورت بگیرد و قیمت‌ها به قمیت واقعی نزدیک شود، بنابراین باید تا ماه رمضان که مصرف مردم بالا می‌رود منتظر ماند.