نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: مسئولان باید در مواقع ضروری از طریق رسانه ملی با مردم حرف زده و از آنها نظرخواهی کنند.

به گزارش ندای گیلان،آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر چهارشنبه در اجتماع بزرگ مردمی با عنوان حمایت از امنیت و اقتدار کشور در راستای لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری در میدان شهدای ذهاب شهرداری رشت با اشاره به رسانه‌های امپراطوری غرب و وابستگان آنها در داخل کشور، اظهار کرد: ملت ایران در جنگ تحمیلی با تمام قوا مقابل تمام دشمنی‌های استکبار ایستاد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه مثلث شوم صهیونیست، آمریکا و آل سعود پس از جنگ تحمیلی همچنان بدنبال ایجاد حوادث در ایران هستند، افزود: پس از جنگ تحمیلی دشمن با توطئه بویژه در سال‌های ۸۸ و زمستان ۹۶ سعی در ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران داشتند.

وی خطاب به ارذل و اوباش داخلی که در چند سال اخیر بدنبال فتنه افرینی در کشور بودند، گفت: مردم بصیر و هوشیار ایران شما را می‌شناسند و می‌دانند که شما همان فرزندان اعدامی‌ها و منافقین آواره از وطن و باقیمانده سلطنت طلبان نگون بخت جامعه هستید.

آیت الله فلاحتی با تأکید بر اینکه اراذل و اوباش می توانند با توبه از اعمال گذشته خود به آغوش ملت بازگردید، ادامه داد: ادامه این مسیر برای این افراد چیزی جز تباهی و نابودی نخواهد داشت تنها مورد نفرت و انزجار ملت ایران قرار می گیرند.

نماینده ولی فقیه در گیلان خواستار اشد مجازات برای آشوبگران و برهم زنندگان امنیت و آرامش جامعه از سوی دستگاه قضایی چه در سطح کشور و چه در استان گیلان شد و بیان کرد: یکی از انتظارات ما از دستگاه قضایی این است که ایران را زود رها نکنند زیرا آنها آرامش و امنیت جامعه و مردم را برهم زده و در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه متولیان اجرایی کشور نیز در برنامه‌ریزی و طرح برنامه‌ها هوشمندانه عمل کرده و نگاه عمیق داشته باشند، تأکید کرد: مسئولان باید در مواقع ضروری از طریق رسانه ملی با مردم حرف زده و از آنها نظرخواهی کنند.

آیت الله فلاحتی همچنین افزود: نباید مسئولان طرح و برنامه‌هایی را عملی کنند که سبب آسیب به مردم و سلب آرامش جامعه شود

وی در ادامه ضمن ابراز تاسف از دست درازی برخی مسئولان به سمت اروپا و امید واهی به برجام، ادامه داد: آیا مسئولان واقعا در پیشگاه وجدان خود از عملکرد خود راضی هستند؟

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه مردم ما از ریزش‌ها و آثار بعدی افزایش گرانی بنزین نگران هستند، گفت: از فردا در صورت هرگونه گرانی در معیشت و حمل و نقل، مردم وارد میدان می‌شوند و دستگاه‌های نظارتی، دستگاه‌های حکومتی و سازمان صمت بدون پاس کاری به یکدیگر موظفند پاسخگوی مردم باشند./مهر