،در میان متهمانی که در تازه‌ترین طرح کاشف دستگیر شده‌اند، پسری جوان و سابقه‌دار است که کیفی پر از شمش طلا سرقت کرده است. او می‌گوید یک کیف قاپ حرفه‌ای است و از یکی از طعمه‌هایش که طلافروش بود، کیفی پر از طلا دزدیده است.

به گزارش ندای گیلان،در میان متهمانی که در تازه‌ترین طرح کاشف دستگیر شده‌اند، پسری جوان و سابقه‌دار است که کیفی پر از شمش طلا سرقت کرده است. او می‌گوید یک کیف قاپ حرفه‌ای است و از یکی از طعمه‌هایش که طلافروش بود، کیفی پر از طلا دزدیده است.

طلافروش را از قبل شناسایی کرده بودید؟
نه خیلی اتفاقی او را در خیابان دیدیم و کیفش را قاپیدیم. البته ۲ نفر بودند و اصلا خبر نداشتیم داخل کیف یکی از آنها طلاست. کار من و ۲ همدستم کیف‌قاپی بود و معمولا در خیابان‌ها می‌چرخیدیم و به محض شناسایی طعمه به سمتشان هجوم می‌بردیم تا کیفشان را بقاپیم. از قضا یکی از آنها طلافروشی بود که حدود ۱۴کیلو طلا همراهش بود. البته طلای آب شده بود و به‌صورت شمش که بین خودمان تقسیم کردیم. ما پس از سرقت وقتی در کیف را باز کردیم ابتدا فکر کردیم داخل آن آهن است اما بعد فهمیدیم شمش طلاست.

چند وقت است که سرقت می‌کنی؟
۴ یا ۵سالی می‌شود. من بیشتر موبایل‌قاپی می‌کردم تا اینکه با همدستانم آشنا شدم و تصمیم گرفتیم کیف‌قاپی کنیم. این روزها مردم از ترسشان جرأت نمی‌کنند در خیابان با گوشی‌هایشان صحبت کنند و همین باعث شده بود که نتوانم سرقت‌های زیادی انجام دهم.

چند بار به زندان رفته‌ای؟
پیش از این ۳بار به‌اتهام موبایل‌قاپی دستگیر و زندانی شده‌ام، این‌بار اما فقط کیف‌قاپی کرده‌ام.

از شگرد سرقت‌هایتان بگو؟
گاهی تک‌موتوره و گاهی با دوموتور می‌رفتیم برای دزدی اما چون سابقه‌دار بودم در نهایت گیر افتادم.