مسئول ستاد مردمی ایران قوی آیت‌الله رئیسی در گیلان ابراز داشت:تفکر غرب‌‌گرایی ‌شکست خورده است.

به گزارش ندای گیلان از رشت، مراسم آغاز رسمی فعالیت ستاد مردمی آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی با عنوان “ایران قوی” با حضور مدیران ستاد‌های آیت‌الله رئیسی در شهرستان‌های استان گیلان در مهدیه رشت برگزار شد.

مسئول ستاد مردمی ایران قوی آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی در گیلان در این مراسم اظهار داشت: موضوع نخست و مهم در ارتباط با چند روز که به انتخابات سرنوشت‌ساز کشورمان باقی‌مانده است دعوت به مشارکت حداکثری مردم در این حماسه بزرگ است.

رضا دوست‌جلالی با بیان اینکه ستاد مرکزی ایران‌ قوی در گیلان یکی از ۱۰ ستاد مردمی ایران‌ قوی در مراکز استان‌ها است گفت: باید دقت کنیم که نمی‌توان دشمن را دست کم گرفت، دشمن تمام نیرو و توانش را برای وادار کردن مردم به عدم مشارکت در انتخابات به‌کار گرفته است.

وی با اشاره به انتخابات ۸ سال پیش که تحت تاثیر توطئه دشمن قرار گرفته بود تصریح کرد: مردم ایران و ملت همیشه در صحنه گیلان می‌دانند که جریان غیر‌انقلاب همیشه کمک می‌کند به جریان ضد‌انقلاب تا بتوانند به بدنه انقلاب اسلامی ایران لطمه وارد کنند که مردم ایران این اجازه را به دشمن نمی‌دهند.

مسئول ستاد مردمی ایران قوی آیت‌الله رئیسی در گیلان رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران را مردی  هوشیار و با تدبیر خواند و افزود: قرار بود جریان توطئه برجام انقلاب اسلامی را نابود کند اما رهبر انقلاب با تدابیر هوشیارانه‌ای که داشت اجازه این توطئه را به دشمنان نداد.

دوست‌جلالی خاطرنشان کرد: درست در زمانی که امید در کشور در‌ حال رشد بود دولت روی کار، بی‌تدبیری کرد و مشکلات بنزین به وجود آمد و امید مردم نا‌امید شد لذا کشور ایران دولتی می‌خواهد که تدابیر شایسته در راستای نیاز‌های جامعه و مردم داشته باشد.

وی با بیان اینکه تفکر غرب‌‌گرایی در ایران سال‌ها است که شکست خورده است گفت: دولت بی‌تدبیر بعد از ۸ سال اعلام کرد که نتوانسته به وعده‌های داده شده عمل کند که با وجود این تجربه، باید حواسمان باشد دولت جدید با وعده روی کار نیاید زیرا جامعه و مردم ایران به‌شدت به وعده‌های توخالی معترض هستند.

مسئول ستاد مردمی ایران قوی آیت‌الله رئیسی در گیلان ابراز داشت: رئیس جمهور جامعه انقلابی باید راحت بتواند با مردم سخن گفته و تفکری غرب‌زده نداشته باشد همچنین از فساد، مسن‌گرایی و سوء‌مدیریت فاصله بگیرد لذا این مشکلات به معیشت جامعه ایران آسیب وارد کرده است.

دوست‌جلالی با اشاره به اینکه طبق قانون انتخابات ریاست جمهوری هر کاندیدای ریاست جمهوری فقط می‌تواند در حوزه شهرداری هر شهر یک ستاد بزند گفت: برای دعوت به مشارت حداکثری مردم در انتخابات به‌دلیل  شیوع ویروس کرونا تعدد این ستاد‌ها با رعایت قوانین طرح شده بلامانع است.