راستی از مردم استان گیلان و به ویژه کلانشهر رشت خواست تا با مشارکت حداکثری خود در روز رای گیری مانع به قدرت رسیدن افراد متحجر و انحصار طلب شوند.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از رشت، اسحاق راستی در نشست رسانه ای رئیس و نایب رئیس ستاد دکتر حسن روحانی در رشت اظهار داشت: روز جمعه 29 اردیبهشت ماه را روز مهمی است و ما نمی توانیم در این رویداد بزرگ بی تفاوت باشیم.

رئیس ستاد دکتر حسن روحانی در رشت گفت: ما در خصوص انتخابات آتی دو راه پیش رو داریم یکی آنکه به عقب برگردیم یا باید به مسیری که دکتر روحانی از چهار سال گذشته در پیش گرفته است ادامه دهیم.

راستی با اشاره به انتخابات سال 84 بیان داشت: ما نمی توانیم اجازه دهیم که امنیت و آزادی کشورمان دچار مخاطره شود.

وی خود را یک اصلاح طلب معرفی کرد و گفت: بنده به اصلاح طلب بودنم افتخار می کنم اما اصلاح طلبان در سال 84 با تقسیم نیروهایشان در چند جبهه اشتباه بزرگی مرتکب شدند.

رئیس ستاد دکتر حسن روحانی در رشت با اشاره به عدم وفاق همدلی اصلاح طلبان در انتخابات سال 84 اظهار داشت: فردی دولت ایران را به دست گرفت که آثار منفی مدیریتش سالها بر ما مستولی خواهد بود.

راستی تصریح کرد: چنانچه مشارکت ما بالای 70 درصد باشد به احتمال زیاد دکتر حسن روحانی پیروز انتخابات خواهد بود.

وی با اشاره به اتفاقات اخیری که در کشور سوریه رخ داده است گفت: اگر ما در انتخابات آتی ریاست جمهوری بی تفاوت باشیم احتمال آن می رود که مانند سوریه و عراق دچار مشکلاتی نظیر جنگ و کشتار شویم.

رئیس ستاد دکتر روحانی خاطر نشان کرد: ما باید راه 4 ساله رئیس جمهور فعلی را تا سال 1400 ادامه دهیم تا بتوانیم خواسته های اصلاح طلبی و اعتدال خودمان را تثبیت و نهادینه کنیم.

اسحاق راستی در پایان از مردم استان گیلان و به ویژه کلانشهر رشت خواست تا با مشارکت حداکثری خود در روز رای گیری مانع به قدرت رسیدن افراد متحجر و انحصار طلب شوند.