صفری تصریح کرد: ناامید کردن مردم از حضور پرشور یعنی حرکت در مسیر خواسته هایش دشمنان نظام و ملت و این همان لطمه زدن به سرنوشت کشور است.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از رشت، ابراهیم صفری در نشست رسانه ای رئیس و نایب رئیس ستاد مرکزی دکتر حسن روحانی در رشت اظهار داشت: پشتوانه نظام در حضور پررنگ و مشارکت حداکثری مردم در صحنه های سیاسی و اجتماعی به ویژه صندوق های رای است که خود نمادی از حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش یا همان مردم سالاری دینی محسوب می شود.

وی برگزاری انتخابات متعدد را تفاوت اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با سایر نظام ها دانست و افزود: انتخابات از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون همواره در چهار چوب ارزش های اخلاقی و اسلامی در ایران برگزار می گردد.

سخنگوی ستاد دکتر روحانی در رشت گفت: حکومتی برآمده از خواست مردم که مدیران آن توسط خود مردم انتخاب می شوند،نماد شور و شعور مردمی است که هر رای آن تضمین نامه آرامش، امنیت، عظمت و اقتدار کشور ایران می باشد.

صفری به فرازی از بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و ابراز داشت: عظمت ملت ایران را حضور مردم در انتخابات نشان می دهد و ایشان بارها تاکید بر مشارکت حداکثری داشته اند.

وی پایه و ساختار هر حکومتی مشارکت و مشروعیت مردمی آن دانست و گفت: مشارکت مردمی ملت ایران در مقایسه با دیگر کشور های جهان  بی نظیر است که خود به عنوان پشتوانه ای برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سخنگوی ستاد دکتر حسن روحانی، مسئله مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را در عرصه بین المللی نیز بسیار با اهمیت قلمداد کرد و اظهار داشت: مردم باید به صندوق های آرا امید داشته باشند و اگر مأیوس شوند یعنی پایان دموکراسی کمااینکه دشمنان در این راستا با عوام فریبی و تخریب نهایت سعی خود را به کار می گیرند.

صفری تصریح کرد: ناامید کردن مردم از حضور پرشور یعنی حرکت در مسیر خواسته هایش دشمنان نظام و ملت و این همان لطمه زدن به سرنوشت کشور است.