سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: ما مسئولان هیچ وظیفه ای جز نوکری و خدمت به این‌ ملت بزرگ نداریم و آنان، بهترین ارزیاب عملکرد مسئولان هستند.

به گزارش ندای گیلان از لاهیجان،حسین مصطفی پور در  جلسه شورای اداری لاهیجان که با موضوع تکریم فرماندار سابق و معارفه سرپرست جدید فرمانداری شهرستان که در سالن حزین دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت حماسه‌هشتم و نهم دی ماه اظهار کرد: ملت ایران در نشان دادن اصالت و عزم و راهی که انتخاب کردند به درستی عمل و در فتنه ای که ایجاد شد، برای حمایت از مقتدای خود حضور پیدا کردند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه اتحاد و همراهی با امام امت موجب شد حق بر باطل پیروز شود، تصریح کرد: انقلاب های  مختلف در منطقه را مشاهده کردیم که به دلیل نداشتن امام و رهبر ، به بیراهه رفتند اما انقلاب اسلامی علیرغم تحریم های مختلف دشمن همچنان مستحکم ایستاده و هر روز بر اقتدار و امنیت آن افزوده می شود.
مصطفی پور با بیان اینکه مردم در ۹ دی ثابت کردند پشت رهبر خود ایستاده و رویش هایی چون مدافعان حرم را دیده ایم، اظهارداشت: باید قدر این ملت را دانست چراکه علیرغم سختی در معیشت و نامهربانی ها، راه خود را گم نکرده و آنان شایسته خدمت هستند.
وی با تاکید بر اینکه ما مسئولان هیچ وظیفه ای جز نوکری و خدمت به این‌ ملت بزرگ نداریم، خاطرنشان کرد: در  این دولت بهترین ارزیاب، مردم هستند و عدم رضایت آنان به معنای انجام ندادن درست وظایف است.
وی با بیان اینکه هر کجا کار به جوانان این مرز و بوم سپرده شد با پیروزی همراه بوده است، تصریح کرد: باید به توانایی ها و ظرفیت های داخلی در حوزه معیشت و اقتصاد مردم به عنوان کلید و راه حل   توجه شود.
مصطفی پور ادامه داد: مسئولان و مدیران در این دولت باید در میدان عمل باشند و فاصله خود را برای حل مشکلات با مردم کم کنند.
وی کسب رضایتمندی مردم را بالاترین هدف دانست و افزود: ظرفیت های شهر لاهیجان ذی‌قیمت است و باید ظرفیت ها احصا شود.
در پایان این مراسم با قدردانی از یونس محمودی فرماندار سابق، فرهاد براتی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان معرفی شد.