ندای گیلان:قرار بود 17 اکتبر روادید من صادر شد، اما امروز 24 اکتبر است و هنوز خبری از روادید من نشده است و هنوز منتظر هستم

‌‌‌‌‌ندای گیلان:محمدعلی مردانی در گفتوگویی، در پاسخ به این سوال که چرا هنوز شما برای قضاوت در مسابقات جهانی راهی اتریش نشدهاید، گفت: قرار بود 17 اکتبر روادید من صادر شد، اما امروز 24 اکتبر است و هنوز خبری از روادید من نشده است و هنوز منتظر هستم. گویا مشکل من از آن طرف است و ربطی به داخل کشور ندارد.

وی در ادامه افزود: این فرصت برای کاراته ایران است و اگر من راهی مسابقات جهانی نشوم احتمال دارد درجه داوریام باطل شود.

البته با طباطبایی سرپرست فدراسیون کاراته صحبتهایی را داشتم تا موضوع من را به مسئولان مربوطه اطلاع دهد. در صورتی که مشکل من امروز حل شود، احتمال دارد با پریسا رحمانی عضو تیم کاتا امشب راهی اتریش شوم

.سرپرست دبیری فدراسیون کاراته در ادامه صحبتهای خود، خاطرنشان کرد: پیش از آغاز مسابقات جهانی یک امتحان کتبی از داوران حاضر در این رقابتها گرفته میشود تا مطمئن شوند که ما با قوانین فدراسیون جهانی کاملا آشنا هستیم.

باید ظهر سه شنبه در اتریش حضور داشته باشم، در غیر این صورت اعزامم به مسابقات جهانی برایم فایدهای ندارد. یک ایمیل به دبیر کمیته فدراسیون جهانی ارسال کردهام و موضوع عدم دریافت ویزا را به او اطلاع دادهام. البته تا به این لحظه هنوز جوابی دریافت نکردهام.