فرمانده سپاه قدس گیلان از اجرای مرحله سوم رزمایش مواسات در استان همزمان با دهه آخر صفر خبر داد و افزود: اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲۴۱ هزار بسته معیشتی بین آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان توزیع شده است.

به گزارش ندای گیلان،سردار «محمد عبدالله پور»  در قرارگاه رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه گیلان در مصلی امام(ره) رشت با اشاره به اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات در گیلان با عنوان احسان و تعاون گفت: این رزمایش در قالب سه مرحله اجرا می‌شود که دو مرحله آن در دهه ولایت و محرم برگزار شده و مرحله سوم از ۲۳ مهر همزمان با دهه آخر صفر آغاز می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه این نهضت به‌صورت قرارگاه‌های محله محور اجرا می‌شود افزود: در مرحله اول ۲۰ هزار بسته معیشتی در مرحله دوم ۴۰ هزار بسته معیشتی توزیع شد.

وی با اعلام اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲۴۱ هزار بسته معیشتی بین آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان توزیع شده است اعلام کرد: هر بسته معیشتی به ارزش ریالی حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان و شامل  روغن، رب گوجه، ماکارونی، تن ماهی، برنج  و … است.

عبدالله پور خاطرنشان ساخت: این بسته‌ها بین نیازمندانی که توسط هیئت امنای مساجد و پایگاه‌های مقاومت شناسایی شده‌اند، توزیع می‌شود.