در اين دوره از مسابقات در رشته فوتسال تيم اجراي طرحها با شكست تيم آستانه به مقام قهرماني رسيد و تيم فني مهندسي با غلبه بر تيم تالش به مقام سوم نائل آمد

به گزارش ندای گیلان،مراسم اختتاميه مسابقات جام رمضان شركت گاز استان گيلان با حضور مدیر عامل، معاونين و جمعي از همكاران دوشنبه شب 14 تيرماه، پس از برگزاري مسابقه نهايي فوتسال در سالن ورزشي شركت گاز برگزار شد.

در ابتداي اين مراسم آقاي محقق رئيس امور اداري ، گزارشي از نحوه برگزاري اين دوره از مسابقات و نتايج آن براي حضار بيان نمود.

در ادامه مهندس جمشید ظهيري مديرعامل شركت با تبريك فرارسيدن عيد سعيد فطر،ضمن تقدير از تلاش همه همكاران در اجراي شايسته اين مسابقات براي تيم ها و نفرات برتر آرزوي موفقيت روزافزون نمود.

در ادامه اين مراسم از آقاي اردشير حسن زاده از فعالان ورزشي شركت و عضو كميته برگزاري مسابقات و همچنين آقاي محقق مسؤول امور اداري بجهت حمايت بي دريغ در انجام مناسب اين مسابقات تقدير بعمل آمد.

در اين دوره از مسابقات در رشته فوتسال تيم اجراي طرحها  با شكست تيم آستانه به مقام قهرماني رسيد و تيم فني مهندسي با غلبه بر تيم تالش به مقام سوم نائل آمد.

در رشته واليبال نيز تيم هاي شهرستان رودبار و ايثار و خطوط انتقال لوله به مقام هاي اول تا سوم دست يافتند

همچنين از تيم زنده ياد عباسي به عنوان تيم اخلاق، آقاي صياد از تيم كانون بازنشستگان بعنوان بازيكن اخلاق و آقاي محسني از تيم مهندسين مشاور بعنوان آقاي گل اين دوره از مسابقات فوتسال تقدير بعمل آمد.

در خاتمه به پيشنهاد كميته هاي اجرايي و جمعي از ورزشكاران شركت كننده در مسابقات، به مديريت محترم عامل بجهت حمايت و پشتيباني ايشان از ورزش همكاران و خانواده ها لوح تقديري اهداء شد.