مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا از بستری 15 بیمار مشکوک به ابتلای کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: ماه گذشته 103 بیمار از بیمارستان شهید بهشتی آستارا مرخص شده اند.

به گزارش ندای گیلان،نظام عباسی در سی و یکمین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس آستارا که در محل سالن اجتماعات فرمانداری  شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون بالغ بر یک هزار و ۱۰۵ نفر ورودی به بیمارستان شهید بهشتی آستارا بوده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا با بیان اینکه آمار ورودی افراد مشکوک به کرونا ویروس به بیمارستان کاهش یافته است، افزود: روزانه یک یا ۲ نفر مشکوک به کرونا به اورژانس مراجعه می کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۵ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان شهید بهشتی آستارا بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد ۲ نفر در بخش آی سی یو (ICU)) بستری هستند.

عباسی با بیان اینکه یک مرکز با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیون تومان به منظور ویزیت بیماران مشکوک به کرونا ویروس آماده کرده ایم، گفت: در شهریورماه سال جاری ۱۰۳ بیمار مشکوک به کرونا از بیمارستان آستارا ترخیص شده اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا خاطرنشان کرد: از لحاظ اقلام بهداشتی به ویژه ماسک در شهرستان آستارا کمبود نداریم.

عباسی از تشدید بازرسی ها به منظور رعایت فاصله گذاری و پروتکل های های بهداشتی در سورتینگ های میوه و تره بار خبر داد و گفت: کارفرمایان سورتینگ ها برای کارگران خود اقلام بهداشتی تهیه کرده و فاصله گذاری اجتماعی را در سورتینگ ها رعایت کنند.

شبستان