شهردار رشت گفت : اکنون سعی و خطا نمودن بی معنا است. بنابراین برای جبران عقب ماندگی های گذشته، باید با درایت و سرعت به موضوعات پرداخته شود.

به گزارش ندای گیلان،دکتر مسعود نصرتی با حضور در صحن شورا ضمن تبریک سال نو، از حمایت های اعضای شورا برای پیشبرد اهداف و ماموریت های تعریف شده در شهرداری قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه انسجام و نگاه اعضای شورای پنجم نسبت به عملکردهای معنی دار حوزه مدیریت شهری، مثبت بود گفت: این ‌نگاه مثبت، موجب فنی تر شدن فعالیت های شهرداری شده است.

شهردار رشت با اشاره به همدلی موجود بین شورا و شهرداری خاطر نشان کرد: مشورت و مشارکت این مجموعه ها و همچنین جابجایی هایی در سطح مدیران شهرداری، رضایتمندی مطلوبی را به دنبال داشت.

نصرتی با توجه به افزایش نرخ برخی محصولات عمرانی و وضعیت اقتصادی موجود خاطر نشان کرد: مدیریت شهری به هیچکدام از ناملایمات توجهی نکرده و تنها با همدلی مضاعف و بر اساس بودجه تعریف شده به فعالیت های خود ادامه می دهد.

وی اقدامات پیش رو را دشوارتر از پیش بینی بودجه برشمرد و تصریح کرد: پیشبرد اهداف نیازمند درایت و اقتدار است.

شهردار رشت افزود : اکنون سعی و خطا نمودن بی معنا است. بنابراین برای جبران عقب ماندگی های گذشته، باید با درایت و سرعت به موضوعات پرداخته شود.

به گفته نصرتی، بستر اولیه شرایط پیشرفت به ویژه در میان مردم و مسئولان در شهرداری رشت هموار است و تنها به جسارت هایی در زمینه آسیب شناسی نیاز دارد .

وی ضمن قدردانی از اعضای شورا در رسیدگی به هنگام و به تصویب رساندن بودجه ۹۷ شهرداری رشت بیان کرد: برای از دست ندادن زمان ، لازم از است از هم اکنون به فکر تصمیمات و اجرایی کردن پروژه های شهرداری باشیم.

شهردار رشت گفت : در زمینه هایی همچون انتشار اوراق، وام، املاک، تراموا، شروع پروژه ها در زمان مناسب و اتمام‌ پروژه های نیمه تمام بحث های لازم انجام گرفت و قرار شد مدیران‌ پروژه ها نیز در این مسائل با اقتدار بیشتری، اهتمام به خرج دهند