رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: تعصب و نوع دوستی مدیران بخش تولید استان در بحران‌های اخیر ستودنی و شایسته تحسین است.

به گزارش ندای گیلان،فرهاد دلق پوش ظهر چهارشنبه در همایش دست یاریگر با هدف جلب کمک‌های مومنانه بخش صنعت گیلان، اظهار کرد: تعصب و نوع دوستی مدیران بخش تولید استان در بحران‌های اخیر ستودنی و شایسته تحسین است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی بخش‌های تولید و صنعت، افزود: در این شرایط اقتصادی کشور؛ توسعه تولید و ایجاد اشتغال از هیچ عبادتی کمتر نیست.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با بیان اینکه مدیران واحدهای صنعتی با بردباری خود بار سنگینی را در حوزه اقتصادی از دوش دولت و مردم برداشته‌اند، عنوان کرد: تحریم‌های ظالمانه و نوسانات ارزی کم بود، ویروس کرونا نیز مزید برعلت دشواری در تولید و تجارت شد ولی علیرغم دشواری‌ها و لطمات وارد شده، چرخ تولید از حرکت باز نماند.

وی از کمک‌های صورت گرفته توسط بخش اصناف در مرحله اول در قالب رزمایش مواسات قدردانی کرد و افزود: بسیاری از مدیران بخش تولید و اصناف از بیان کمک‌های انجام شده پرهیز می‌کنند و راضی به طرح آن نیستند ولی تکالیف خود را با تعصب نسبت به هم نوعان خود انجام می‌دهند.

دلق پوش با اشاره به اقدامات شبانه‌روزی بیش از ۳ هزار واحد صنعتی و ۱۱۰ هزار واحد صنفی استان در ایام کرونا، تصریح کرد: برخی واحدهای تولیدی در ایام کرونا خط تولید خود را تغییر دادند و نیازهای روز جامعه به‌ویژه ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده را تولید کردند تا از این وضعیت بحرانی خارج شویم.

در پایان صاحبان ۲۰ واحد به نمایندگی از ۶۰ واحد تولیدی شهرک‌های صنعتی استان گیلان در پایان این همایش مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

مهر