فرماندار رشت گفت:ظرفیت رسانه های همیشه کمک رسان مسئولان است که خودم همواره از این ظرفیت استفاده می کنم.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از رشت، سید محمدی احمدی بعد از ظهر چهارشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان رشت که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت:اگر مدیری به روی خودش دیدار دیوار بلند بکشد درواقع به خودش ظلم کرده و در مقابل رسانه هم باید در انعکاس اخبار رسالتش را به درستی انجام دهد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در شرایط کنونی کشور باید ارتباط دوسویه داشته باشیم گفت:اگر مدیری شفاف سازی نکند موفق نمی شود.
احمدی با بیان اینکه مدیران باید با تدبیر و خلاقیت مدیریت داشته و از بیان بعضی از مطالب خودداری کنند افزود:امروز نقش رسانه از همه زمانها بیشتر احساس می شود باید از طریق مشورت با رسانه ها از این ظرفیت ها استفاده شود.
فرماندار رشت با اشاره به اینکه از بدو ورودم به فرمانداری از همه اختیارات قوانین استفاده می کنم یادآور شد:دلیل استفاده از این قوانین این است که همین قوانین چهارچوب مدیریتی را برایم تعریف کرده است .
وی همچنین اضافه کرد :بنده در راستای اجرای برنامه های خود همواره خدا را در نظر گرفته و فقط در چهارچوب قوانین وضع شده حرکت می کنم و برایم فرقی نمی کند که گروهی از حرکت ناراحت و یا خوشحال شوند.
احمدی با بیان اینکه تا کنون سندی در خصوص بدهکاری روابط عمومی فرمانداری به بنده ارائه نشده تاکید کرد :هر کدام از شما رسانه ها اگر سندی در خصوص بدهکاری روابط عمومی دارید به بنده تحویل دهید.
وی در ادامه به کثرت رسانه های گیلان و شهرستان رشت اشاره کرد و یادآور شد:این ظرفیت برای پیشرفت جمعیت استان گیلان بستر مناسبی را فراهم کرده که باید قدر آن را بدانیم.
فرماندار رشت با اشاره به اینکه اگر کسی یا رسانه ای تماس بگیرد ولی من نتوانم جواب دهم گفت:در بعضی وقت ها باید شما محدودیت های فرماندار را در نظر بگیرید ولی اگر در جایی قصوری از سوی یک مدیر در راستای مطالبات مردم صورت گیرد باید جوابگو شود‌.