ندای گیلان:سیدمحمد احمدی با اشاره به تشکیل ستاد بزرگداشت مقام شامخ معلم در این شهرستان، اظهار داشت: معلمان نقش مهمی را در هدایت اقشار مختلف جامعه بر عهده دارند. وی با بیان اینکه در زمینه سخت‌افزاری در یک‌سال گذشته اقدامات خوبی در رودبار اجرایی شد که امسال نیز ادامه می‌یابد، افزود: مدارس جنوب گیلان با […]

ندای گیلان:سیدمحمد احمدی با اشاره به تشکیل ستاد بزرگداشت مقام شامخ معلم در این شهرستان، اظهار داشت: معلمان نقش مهمی را در هدایت اقشار مختلف جامعه بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه در زمینه سخت‌افزاری در یک‌سال گذشته اقدامات خوبی در رودبار اجرایی شد که امسال نیز ادامه می‌یابد، افزود: مدارس جنوب گیلان با اعتبار 6 میلیارد ریالی تجهیز، بهسازی و نوسازی شد.

فرماندار رودبار با اشاره به برگزاری ویژه برنامه تجلیل از معلمان نمونه این شهرستان اظهار داشت: خانواده‌های شهدای فرهنگی جنوب گیلان نیز همزمان با هفته معلم تجلیل و تکریم می‌شوند.

احمدی با بیان اینکه استاد شهید مطهی نمونه و الگوی معاصر معلمان است، تصریح کرد: تربیت و پرورش انسان کامل والاترین هدف شهید مطهری در آموزش و پرورش نسل‌های جوان بود.

وی با تأکید بر حمایت از طرح‌های پژوهشی فرهنگیان، خاطرنشان کرد: پژوهش محوری در مدارس و شناسایی دانش‌آموزان نخبه در این حوزه باید مورد توجه دست‌اندر کاران آموزش و پرورش در جنوب گیلان باشد.

فرماندار رودبار با اشاره به رتبه این شهرستان در کنکور سراسری، گفت: باید رتبه رودبار را با تلاش و کوشش معلمان و شناسایی دانش‌آموزان مستعد در کنکور سراسری امسال کاهش دهیم.

احمدی هوشمندسازی مدارس را از مهمترین برنامه‌های شورای آموزش و پرورش رودبار برای سال جاری دانست و اظهار داشت: طرح 20 نیز امسال با هدف حمایت از دانش‌آموزان معدل 20 مدارس رودبار اجرا می‌شود.