پشت‌خط‌زن پیشین تیم ملی والیبال معتقد است همه بازیکنان لهستان فوق‌ ستاره‌اند.

ندای گیلان:پشت‌خط‌زن پیشین تیم ملی والیبال معتقد است همه بازیکنان لهستان فوق‌ ستاره‌اند.

بهنام محمودی اظهار کرد: دیشب تیم ایران با شناخت خوبی که از لهستان داشت بازی قابل قبولی ارائه داد که نتیجه‌‌اش شکست قهرمان جهان در آزادی بود. امیدوارم بچه‌ها این روند را در بازی بعد هم حفظ کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که تصور می‌شد ایران در غیابت کورک کار راحت‌تری برابر لهستان داشته باشد اما چرا این اتفاق نیفتاد؟ توضیح داد: همه بازیکنان لهستان بزرگ هستند و این تیم 14 کورک دارد. آن‌ها بارها نشان دادند تیمی نیستند که به فرد قائم باشند و همیشه در غیاب بازیکنان مطرح خود هم قدرتمند ظاهر شده‌اند.

بازیکن پیشین تیم ملی والیبال ایران درباره بازی تیم کشورمان برابر لهستان گفت: هرچند بچه‌ها بازی‌های سختی را پشت سر گذاشته بودند و به نظر خسته می‌رسیدند اما غیرتمندانه برابر قهرمان جهان ایستادند و با حمایت تماشاگران که به یکی از نقاط قوت ایران در دیدارهای خانگی تبدیل شده است، به پیروزی رسیدند.

محمود ادامه داد: با توجه به شرایط جدول، اگر می‌خواهیم صعود کنیم نباید در دیدار بعد به لهستان امتیاز بدهیم و برابر روسیه هم با تمام قوا ظاهر شویم. امیدوارم این اتفاق بیفتد و تیم شایسته ایران به مرحله بعد راه پیدا کند.

وی در پاسخ به این پرسش که نظرش درباره بازی بردارش، شهرام محمودی چیست؟ گفت: شهرام هم مانند بقیه بچه‌ها عالی بود. فکر می‌کنم سهم همه بچه‌ها در این پیروزی یک‌سان است و امیدوارم آن‌ها همیشه این‌گونه ظاهر شوند.