در بسته حواشی لیگ قهرمانان اروپا به واکنش های بازیکنان و مربیان تیم های حاضر در رقابت ها به بازی های شب گذشته پرداخته ایم

به گزارش ندای گیلان،شب گذشته بازی های حساس و نفس گیری را در لیگ قهرمانان اروپا شاهد بودیم که یکی از این دیدار ها در نتیجه ای باور نکردنی رم در یک بازگشت کامل موفق شد بارسلونا را از دور رقابت ها خارج کند و از سوی دیگر لیورپول کار سختی برای برد منچستر سیتی نا امید نداشت. در بسته حواشی لیگ قهرمانان اروپا به واکنش های بازیکنان و مربیان تیم های حاضر در رقابت ها به بازی های شب گذشته پرداخته ایم با ندای گیلان همراه باشید.

محمد صلاح:شایسته کسب برد بودیم

محمد صلاح شب گذشته یکبار دیگر خوش درخشید.او در نیمه دوم مسابقه با منچسترسیتی یعنی جدال برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گل نخست تیمش را زد تا برد ۲ بر یک حاصل شود.

وی که تیمش بازی رفت ۳ بر صفر برنده شد، اظهارداشت:برنده بازی با منچسترسیتی شدیم.اما آنها واقعا خیلی قوی و خطرناک بودند.همه دیدند چه تعداد موقعیت گل ایجادکردند.خوشحالم که توانستیم به بازی بازگشته و برای کسب برد بجنگیم.

او ادامه داد:با شور و هیجان به کار خود ادامه دادیم و شایسته کسب برد بودیم.

صلاح همچنین عنوان کرد:تلاش می‌کنم با تمام وجود برای تیم بازی کنم و در هر بازی گل بزنم.این مساله اولویتم است.

سادیو مانه: کیفیت لازم برای راهیابی به فینال را داریم

سادیو مانه بعد از این موفقیت گفت:وقتی در مسابقات برنده می‌‌شوید، مسلم است که از اعتمادبنفس بیشتری برخوردار خواهید شد.به نظرم این اتفاق در لیورپول رخ داده و اکنون ما به قدرت بیشتری نسبت به گذشته دست یافته‌ایم.

وینگر سنگالی افزود:اکنون به نیمه نهایی رسیدیم.مشخص نیست مقابل چه حریفی قرار می‌گیریم.پس صحبت کردن در مورد بازی نهایی خیلی زوداست.

مانه همچنین عنوان کرد:برای حضور در فینال ۲ پیکار مهم در پیش داریم.قطعا این ۲ رقابت سخت نخواهندبود.اما هر چیزی امکان دارد پیش آید.زیرا کیفیت لازم را برای راهیابی به فینال داریم.

 

گابریل ژسوس:بحث خستگی در میان نبود/در آنفیلد حذف شدیم

 گابریل ژسوس شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرد.او توانست در دقیقه ۲ دروازه لیورپول را بازکند.اما تیمش ۲ بر یک باخت و به خاطر باخت ۳ بر صفر بازی رفت، از راهیابی به جمع ۴ تیم پایانی بازماند.

وی بعد از بازی اظهارداشت:فکر نمی‌کنم مشکل ما، خستگی در بازی باشد.فکر می‌کنم مشکل آنجا بود که در بازی رفت یعنی در آنفیلد نتوانستیم برنده شویم.

او ادامه داد:بعد از باخت در بازی رفت، ابتدای هفته برابر منچستریونایتد حاضر شدیم.این بازی را نیمه کاره رهاکردیم و نتیجه‌اش را هم دیدیم.امروز نیز همان اتفاق رخ داد.

ژسوس همچنین عنوان کرد:اجازه دهید بگویم که بحث خستگی در میان نبود.چنین اتفاقاتی همیشه در فوتبال رخ می‌دهند.

گواردیولا: حق لیورپول حضور در فینال است؛ از شاگردانم راضی هستم 

سرمربی منچسترسیتی از عملکرد شاگردانش در این فصل لیگ قهرمانان راضی است.

به گزارش وبسایت نود، پپ گواردیولا پس از شکست ۱-۲ تیمش مقابل لیورپول و حذف از لیگ قهرمانان ضمن تمجید از تیم یورگن کلوپ از عملکرد شاگردانش در این فصل لیگ قهرمانان ابراز رضایت کرد.

گواردیولا گفت:به لیورپول تبریک می گویم. آن ها تیمی عالی با مربی عالی هستند. آن ها شایسته رسیدن به فینال هستند. به بازیکنانم هم به خاطر عملکردشان در این فصل لیگ قهرمانان تبریک می گویم. ما عملکردی خوبی تا این مرحله داشتیم و حالا باید روی لیگ تمرکز کنیم.

در نیمه اول هر کاری می توانستیم. موقعیت های زیادی داشتیم اما لیورپول خوب دفاع کرد. پس از برخورد با لیورپول می دانستیم که کار سختی برای صعود داریم. در سه بازی اخیر شکست خوردیم اما عملکرد ما در لیگ نشان می دهد که چه تیم خوبی هستیم.

بارسلونا امشب در عین ناباوری حذف شد. این نشان می دهد که لیگ قهرمانان واقعا خاص است. هواداران لیورپول باور دارند که لیگ قهرمانان متعلق به آن ها است. در آنفیلد نتوانستیم موقعیت های زیادی خلق کینم. مغلوب تیمی استثنایی شدیم.

غیرممکن است که تیمی بتواند ریتمش را در طول فصل حفظ کند. شاید در آینده بتوانم در این مورد بهتر عمل کنم و راه حلی بیایم.

 

 

اینیستا:این آخرین بازی من برای بارسا در لیگ قهرمانان بود/هرگز به دنبال این نیستیم که هواداران ما را ببخشند

 

اینیستا، کاپیتان آبی-اناری ها پس از این شکست تلخ و حذف از رقابت ها درباره اینکه آخرین بازیش به همراه بارسا در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود، گفت:  بله این احتمال است که این دیدار آخر من با بارسا در لیگ قهرمانان اروپا باشد که این باعث ناراحتی من می شود.

وی افزود: هیچ کس انتظار نداشت که بارسلونا با این نتایج اخیری که به دست آورده به این شکل حذف شود. ما در این بازی اشتباهات زیادی را مرتکب شدیم و سیطره بازی را از دست دادیم و این ناامیدی و شکست بزرگی برای ما بود. بازی سختی را داشتیم و حمله کردن همیشه از دفاع کردن آسان تر است. رم به ما فشار زیادی آورد و بهتر از ما عمل کرد. در این بازی باید در داخل زمین دنبال راه حل می بودیم که این کار را نکردیم.

ستاره آبی-اناری ها در پایان گفت: مجازات سختی برای ما رخ داد. هرگز به دنبال این نیستیم که هواداران ما را ببخشند. واقعا حذف شدن به این شکل سخت است و پیش رو ما احتمالات زیادی برای صعود وجود داشت

 

بوسکتس: این بدترین شکست عمر من بود

بوسکتس گفت:این شکست احتمالا بدترین شکست عمرم بود زیرا خیلی بد باختیم، به خصوص با توجه به نتیجه دیدار رفت و فصل خوبی که پشت سر گذاشته ایم. ولی در نهایت، مهم ترین چیز، بازی های پیش روی ما است. فصل خوبی را پشت سر گذاشته ایم ولی متاسفانه امروز نتوانستیم روند خوبی داشته باشیم و حالا از چمپیونزلیگ حذف شده ایم. راستش را بخواهید خیلی دشوار است. شب تلخی بود و فراموش کردنش سخت خواهد بود. آنها ما را به جایی که می‌خواستند بردند و نتیجه خیلی خوبی هم گرفتند.”

دنیله ده روسی:امروز از شادترین روزهای دوران حرفه ای من است

ده روسی که پاس گل اول را به زیبایی برای ژکو فراهم کرد و گل دوم را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، در پایان بازی گفت:” این برای هر تیمی می تواند یک افتخار باشد؛ به ویژه برای ما. با توجه به اندازه ای که رم همیشه در اروپا داشته، این نتیجه واقعا شگفت انگیز است.

اکنون باید یک گام دیگر برداریم و به این فکر نکنیم که چون به نیمه نهایی رسیده ایم، پس به بیشترین چیزی که باید رسیدیم. به چنین چیزی اعتقاد ندارم.

می دانستیم که دشوار خواهد بود اما کمی باور داریم. دیدار رفت به ما نشان داد که بارسا کیفیت زیادی دارد اما نه به اندازه چند سال قبل. ما دو گل به خودی زدیم و چند موقعیت مشکوک وجود داشت و ما می دانستیم که فاصله دو تیم نتیجه 4-1 نیست.

برای رسیدن به پیروزی 3-0 و گل نخوردن در خانه، راه درازی داشتیم اما به لطف مربی مان توانستیم به این نتیجه برسیم زیرا او دو روز قبل ترکیب اصلی را انتخاب کرد، آن را در ذهن ما حک کرد و نقشه اش جواب داد.

من حالا 34 ساله هستم  و تلاش می کنم تا تمرکزم را حفظ کنم. می دانم که باید مبارزه کنم و هرکاری می توانم برای هم تیمی هایم انجام بدهم. این مطمئنا یکی از شادترین روزهای دوران حرفه ای من با پیراهن رم است.

قبل از بازی وقتی هواداران را دیدم، واقعا جا خوردم و به هم تیمی هایم گفتم اگر آنها به بازگشت باور دارند، ما نمی توانیم باور نداشته باشیم. بدترین اتفاق این است که صعود نکنیم اما بهترین اتفاق هم می تواند رخ بدهد.”

ارنستو والورده:به خاطر هواداران ناراحت هستم 

ارنستو والورده در پایان بازی به خبرنگاران گفت:« رم با برنامه و با پرس شدید بازی را شروع کرد و ادامه داد. ما اشتباهات زیادی داشتیم و توپ های زیادی را از دست دادیم. هرگز نتوانستیم خودمان را در جریان بازی قرار دهیم و از فشار رم خارج شویم. به ندرت توپ های دوم نصیب ما می شد و رم در تمام نقاط برتر از ما بود.

تمام فصل خوب بودیم ولی با یک بازی بد حالا حذف شده ایم. فوتبال همین است و باید با این قضیه کنار آمد. به خاطر هواداران ناراحت هستم ولی باید بلند شده و به راه مان ادامه دهیم. ما در لالیگا و کوپا دل ری شانس بالایی برای قهرمانی داریم و نباید اجازه دهیم این شکست روی ما تاثیر منفی بگذارد.»

 

والورده ادامه داد:« من مسئول این شکست بزرگ هستم و همه چیز را بر عهده می گیرم. امشب همه چیز به سود رم پیش رفت و باید به آنها تبریک گفت. ما اگر درصدی از بازی همیشگی خودمان را انجام می دادیم الان تیم حذف شده نبودیم. به طور حتم اشتباهاتی داشتم و نتوانستم تیمم را به بازی برگردانم.»