رئیس پلیس راه گیلان گفت: با توجه به تعطیلی عید سعید قربان و غدیر خم برای تسهیل در عبور و مرور محدودیت های ترافیکی در محورهای ورودی گیلان اعمال می شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت، سرهنگ جاور صفاری به تعطیلات هفته آتی اشاره و با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در محورهای ورودی استان گیلان اعمال می‌شود، گفت: این محدودیت‌ها از ظهر امروز آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه از ظهر امروز تا ساعت ۲۴ امشب تردد وسیله نقلیه سنگین به حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در ممنوع است، گفت: این محدودیت در محورهای قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل و برعکس اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه هدف تأمین امنیت و تسهیل در رفت و آمد مسافران و شهروندان در ایام تعطیل پیش رو است، افزود: با توجه به تعطیلی عید سعید غدیر قربان این محدودیت‌ها در روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: در همین راستان از ساعت ۸ صبح روزهای ذکر شده تردد همه تریلرها و کامیون‌ها در محورهای ورودی گیلان ممنوع است.

سرهنگ صفاری اضافه کرد: با توجه به تعطیلی عید سعید غدیر خم محدودیت‌های ترافیکی در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۶ و ۲۷ تیر ماه نیز اعمال می‌شود.