در حکمی از سوی مهندس جانباز رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، محبعلی رنج ور به مدت 2 سال بعنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان منصوب شد.

به گزارش ندای گیلان،امروز دوشنبه چهارم بهمن در مراسمی با حضور معاون منابع انسانی و بهبود مدیریت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، معاون امور عمرانی استانداری و نماینده‌ی مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی، مراسم تکریم و معارفه‌ی مدیران عامل سابق و جدید شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان برگزار شد.

رضا گیاهی معاون منابع انسانی و بهبود مدیریت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سخنانی بابیان اینکه در حال حاضر ۶۱ هزار نفر کارمند در صنعت آب و فاضلاب مشغول بکارند، گفت: تمام تلاش ما برای رفع مشکلات و تنگناهای کارکنان است و به‌طورجدی پیگیر حق‌وحقوق کارکنان هستیم.

وی، با قدردانی از زحمات مهندس فرمان‌هایی مدیرعامل سابق شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان، برای محبعلی رنج ور آرزوی موفقیت کرد.

تمهیدات خاص در حوزه‌ی آب شرب با توجه به حضور بیش از ۵ میلیون مسافر در گیلان

همچنین معاون امور عمرانی استانداری گیلان با اشاره به وضعیت آب کشاورزی و شرب روستاهای این استان، گفت: با توجه به حضور سالانه بیش از ۵ میلیون مسافر در گیلان، باید تمهیدات خاصی در حوزه‌ی آب شرب صورت پذیرد.

حجت شعبان پور، بابیان اینکه هم‌اکنون ۸۲۴ هزار نفر در هزار و ۷۶۲ روستای گیلان از نعمت آب شرب برخوردارند، افزود: هنوز ۸۳۰ روستای استان فاقد آب آشامیدنی سالم و بهداشتی است که نگاه ویژه‌ی مسئولان امر را می‌طلبد.

محبعلی رنج ور مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان نیز ضمن قدردانی از زحمات مهندس فرمان‌هایی در سال‌های گذشته، گفت: بهبود وضعیت حقوقی و استخدامی کارکنان، آب‌رسانی به روستاهای باقیمانده، بهره‌مندی از ظرفیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و پیگیری جهت دریافت اعتبارات مختلف دولتی از مهم‌ترین مواردی است که در اولویت کاری بنده قرار دارد.

بنابراین گزارش؛ رنج ور متولد سال ۱۳۴۷ در جیرگوابر املش و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی است.

او ۲۸ سال سابقه‌ی خدمت در جهاد سازندگی و شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان را در کارنامه‌ی خود دارد.

مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان ، پیش‌ازاین به مدت ۱۰ سال به‌عنوان عضو هیات مدیره و معاون مهندسی- توسعه‌ی این شرکت فعالیت داشت.