زارع فومنی گفت: با تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری هر چه یا شکوهتر انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اسلامی سال ۹۶ مجمع عمومی سالیانه در چهاردهم آذرماه برای معرفی کاندیده ریاست جمهوری برگزار می شود

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات در گفتگو با خبرنگار ندای گیلان با اشاره به شرکت حماسه ای مردم در انتخابات سال ۹2 ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی  گفت: با تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری هر چه یا شکوهتر انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اسلامی  سال ۹۶  مجمع عمومی سالیانه  در چهاردهم آذرماه برای معرفی کاندیده ریاست جمهوری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه سال ۹۶ انتخابات پر شور و خوبی خواهیم داشت  گفت:همه ی ما شاهد تلاش های دولت برای رفع معضلات جامعه هستیم و تابه امروز دولت عملکرد قابل قبولی را از خود برجای گذاشته است.

محمد زارع فومنی گفت: دولت یازدهم دولت نشاط و امید است و این دولت با تمام توان برای تحقق فرامین رهبری  در زمینه اقتصاد مقاومتی ، دیپلماسی خارجی ،حضور سرمایگذاران در کشور، اجرای طرح سلامت در کشور و..تلاش می کند.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت :ولایت خاری است در چشم دشمنان و امروز دشمن از  عصبانیت باید بمیرد و دولت تدبیر وامید با استعانت از رهبری مسیر خدمت رسانی را با شتاب ادامه می دهد.