نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) در بعد داخلی و خارجی از سال 84 تا 96 موافقت کردند.

به گزارش ندای گیلان، نمایندگان در ادامه جلسه علنی امروز، مجلس با 118 رای موافق، 47 رای مخالف و هفت رای ممتنع از 215 نماینده حاضر با تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) در بعد داخلی و خارجی از سال 84 تا 96 موافقت کردند.

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه به عنوان طراح این تقاضای تحقیق و تفحص گفت: بررسی عملکرد سازمان ایدرو در امر سرمایه گذاری داخلی، بررسی عملکرد این سازمان در امر سرمایه گذاری خارجی، بررسی عملکرد این سازمان در امر حفظ و حراست از منافع ذی نفعان و بررسی عملکرد این سازمان در اجرایی کردن نتیجه تحقیق و تفحص مجلس نهم از مهم ترین محورهای این طرح است.
وی، بررسی عملکرد سازمان ایدرو در گزینش، عزل و نصب مدیران شرکت های تابعه و بررسی عملکرد این سازمان از حیث انطباق با اساسنامه سازمان را از دیگر محورهای این تقاضای تحقیق و تفحص دانست.
حمیده زرآبادی نماینده قزوین، حمیدرضا فولادگر نماینده اصفهان، شهروز برزگر نماینده سلماس، نادر قاضی پور نماینده ارومیه، رضا انصاری نماینده داراب، عزیز اکبریان نماینده کرج، احمد امیرآبادی نماینده قم و علیرضا محجوب نماینده تهران از طراحان این تقاضای تحقیق و تفحص هستند.

ایرنا