مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید به اینکه مجالس شهدا نباید به محفلی برای بیان مسائل سیاسی و جناحی تبدیل شود، افزود: ما امانت دار راه شهدا هستیم باید مواظب باشیم که فضای مجلس شهید ما را در مسیر او قرار دهند.

به گزارش ندای گیلان،حجت الاسلام سعید مهدوی در مراسم سالگرد شهادت نخستین معلم شهید گیلانی شهید «ابراهیم جعفری بوئینی» با تأکید بر اهمیت توجه به تقوای روح بیش از تقوای جسم، اظهار کرد: باید در شرایط فعلی برای ارتقای تقوای فکری در سطح جامعه تلاش کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مجالس شهدا نباید به محفلی برای بیان مسائل سیاسی و جناحی تبدیل شود، افزود: ما امانت دار راه شهدا هستیم باید مواظب باشیم که فضای مجلس شهید ما را در مسیر او قرار دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در ادامه با بیان اینکه باید ببینیم در مسیر شهدا و آرمان‌های آنها گفتار و رفتارمان چگونه است، گفت: باید در چنین مجالسی افکار، آرمان و ویژگی‌های شخصیتی و رفتار شهدا را برای نسل جوان جامعه تبیین کنیم.

وی با تأکید بر اینکه با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی نباید اجازه دهیم مجالس شهدا دست مایه مسائل سیاسی و محلی برای تبلیغات انتخاباتی شود، تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا باید تنها به نیت ارج نهادن به مقام شامخ شهدا برگزار شده و افراد نیز به این نیت در این مجالس شرکت کنند.

مهر