بلبل آبادی با تصریح بر اینکه مبالغ صرفه‌جویی شده از برق می‌تواند به چرخه اقتصاد کشور کمک کند، ادامه داد: این مبلغ می‌تواند در صنایع دیگر هزینه شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت، عظیم بلبل آبادی  در سمینار آموزشی مدیریت مصرف انرژی در ساختمان‌ها به اهمیت مصرف بهینه برق اشاره کرد.

وی مبحث برق را یک مقوله ملی دانست و اظهار کرد: همه باید در زمینه اصلاح الگوی مصرف، اطلاع‌رسانی، آگاهی بخشی و … برق گام بردارند.

مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان با بیان اینکه با مدیریت صحیح و بهینه مصرف برق مبالغ بسیار زیادی صرفه‌جویی می‌شود، افزود: مدیریت مصرف بهینه برق تنها وظیفه صنعت برق نیست بلکه همه باید در این راستا کمک کنند.

وی با تصریح بر اینکه مبالغ صرفه‌جویی شده از برق می‌تواند به چرخه اقتصاد کشور کمک کند، ادامه داد: این مبلغ می‌تواند در صنایع دیگر هزینه شود.

بلبل‌آبادی گیلان را استان تولید کننده برق دانست و گفت: تولید انرژی در گیلان مشکل ندارد و علاوه بر تأمین نیاز این استان، صادر کننده برق به استان‌های همجوار هستیم.

وی از وجود یک‌میلیون و 306 هزار مشترک در بخش توزیع برق گیلان خبر داد و یادآور شد: پنج مشترک نیز فوق توزیع و صنعتی در گیلان از نعمت انرژی برق بهره‌مند هستند.