ندای گیلان:شهردار رشت با تأکید بر نگاه ویژه بر محرومیت‌زدایی از حاشیه‌ها و نقاط کمتر توسعه یافت این شهر، گفت: شهرداری یک نهاد اقتصادی است و برای از بین بردن فساد اداری و اقتصادی در این مجموعه تلاش می‌کنیم. سیدمحمدعلی ثابت‌قدم در دیدار اعضای شورای این شهر و آیت الله زین العابدین قربانی نماینده ولی‌فقیه […]

ندای گیلان:شهردار رشت با تأکید بر نگاه ویژه بر محرومیت‌زدایی از حاشیه‌ها و نقاط کمتر توسعه یافت این شهر، گفت: شهرداری یک نهاد اقتصادی است و برای از بین بردن فساد اداری و اقتصادی در این مجموعه تلاش می‌کنیم.

سیدمحمدعلی ثابت‌قدم در دیدار اعضای شورای این شهر و آیت الله زین العابدین قربانی نماینده ولی‌فقیه در گیلان اظهار داشت: تلاش می‌کنیم تا اقدامات خوبی را برای توسعه شهر رشت در سال جاری انجام دهیم.

 

وی با بیان اینکه سیاست مدیریت شهری در سال جاری بر مدیریت جهادی و چابک‌سازی بدنه شهرداری است، افزود: از مدیران متخصص و متعهد در بدنه شهرداری نهایت استفاده را می بریم تا به اهداف شهرداری برای ارتقای خدمات به مردم برسیم.

 

شهردار رشت با تأکید بر ضرورت همدلی و هم‌زبانی مسئولان در سال جاری، گفت: باید بگونه‌ای رفتار نکنیم که مردم از همدل بودن مسئولان برای خدمت ناامید شوند و برای افزایش دلگرمی مردم باید با همدلی امورات را پیگیری کنیم.

 

ثابت‌قدم با بیان اینکه باید از علیه هم بودن، ضدهم بودن و برخلاف جریانات شهری حرکت کردن پرهیز شود، تصریح کرد: تخریب یکدیگر و نزاع و مقابله هم بودن علاوه بر اینکه مشکلات را نمی‌کاهد بلکه به مشکلات شهر اضافه می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه عدم توجه به اصول برادری و همکاری و همراهی خسارات جبران ناپذیری به شهر رشت در گذشته وارد کرده است، خاطرنشان کرد: حرکت جهادی در حوزه مدیریت شهری و تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی از اولویت‌های شهرداری است.

 

شهردار رشت با تأکید بر نگاه ویژه بر محرومیت‌زدایی از حاشیه‌ها و نقاط کمتر توسعه یافت این شهر، اظهار داشت: شهرداری یک نهاد اقتصادی است و برای از بین بردن فساد اداری و اقتصادی در این مجموعه تلاش می‌کنیم.

 

ثابت‌قدم، با بیان اینکه برای از بین بردن فساد اقتصادی در شهرداری رشت از نیروهای متعهد و متخصص بهره می‌گیریم، افزود: عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با شورای اول تا چهارم را پیگیری می‌کنیم.

 

وی با اشاره به ساختار سنتی و ناکارآمد شهرداری، گفت: ساختار سنتی، وجود برخی نیروهای ناکارآمد و عدم چابکی سازمانی و اقتصادی بودن از دلایل فساد در شهرداری است که ریشه‌یابی شده و در حال رفع آن هستیم./تسنیم