نماینده رشت در خصوص بازگشت ساعت کاری ادارات و نهاد‌ها به روال عادی، علیرغم توصیه‌های اکید به مردم مبنی بر عدم خروج از منازل، گفت: به نظر من آقای رییس‌جمهور صبح از خواب بیدار شد و دید که در اطراف ایشان شرایط خوب و عادی است و به همین دلیل چنین دستوری داد، اما مردم در عمل این را اجرا نمی‌کنند و همچنان در قرنطینه خانگی هستند.

به گزارش ندای گیلان،جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو یی در خصوص آخرین وضعیت استان گیلان در مواجهه با ویروس کرونا، گفت: گیلان اکنون کانون بحران شیوع ویروس کرونا در کشور است و مردم با این معضل مواجه هستند، اما امکانات در استان بسیار محدود و کم است.

وی در خصوص تغییر نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در استان، ابراز داشت: با تعویض نماینده وزیر مشکلات گیلان حل نمی‌شود، متاسفانه آقای وزیر بهداشت مسیر اشتباهی را درخصوص گیلان در پیش گرفته است، درست این بود که وزیر یکی از معاونان خود را در تهران مأمور رسیدگی ویژه به گیلان می‌کرد تا امکانات را به سوی استان سوق دهد و همینطور مسئولان گیلان بتوانند با او در ارتباط باشند.

کوچکی‌نژاد ادامه داد: اینکه صرفا یک نماینده تام‌الاختیار به استان بفرستند که در اینجا حضور داشته باشد، خب وقتی در استان امکانات نیست نماینده وزیر چه کار می‌تواند در استان صورت دهد. آقایان بدانند ما خودمان می‌دانیم چگونه استان را مدیریت کنیم، مشکل اصلی ما در کشور است که امکانات به گیلان نمی‌دهند.

وی همچنین در خصوص بازگشت ساعت کاری ادارات و نهاد‌ها به روال عادی، علیرغم توصیه‌های اکید به مردم مبنی بر عدم خروج از منازل، گفت: به نظر من آقای رییس‌جمهور صبح از خواب بیدار شد و دید که در اطراف ایشان شرایط خوب و عادی است و به همین دلیل چنین دستوری داد، اما مردم در عمل این را اجرا نمی‌کنند و همچنان در قرنطینه خانگی هستند.

کوچکی‌نژاد در پایان اظهار داشت: توصیه و تاکید ما به مردم این است که تا حد امکان از رفت و آمد‌های غیرضروری بپرهیزند، همچنین دستگاه‌های دولتی کار‌ها را از طریق دورکاری انجام دهند و به صورت تلفنی پاسخگو باشند تا مراجعات حضوری به حداقل برسد و شرایط برای کنترل این بیماری فراهم شود.

منبع: ایلنا