فرماندار شهرستان انزلی در خصوص اعلام کناره گیری مالک باشگاه ملوان گفت : آقای محجوب طبق قانون ملزم به انجام تعهداتش است و هرگونه تغییر و تحولی در این باشگاه مردمی باید با طی مراحل قانونی صورت بگیرد .

ندای گیلان:فرماندار شهرستان انزلی در خصوص اعلام کناره گیری مالک باشگاه ملوان گفت : آقای محجوب طبق قانون ملزم به انجام تعهداتش است و هرگونه تغییر و تحولی در این باشگاه مردمی باید با طی مراحل قانونی صورت بگیرد .

عبدالصمد صفرنژاد اظهار کرد : 70 درصد از سهام ملوان هبه شده و آقای محجوب اختیار فروش یا واگذاری به فرد دیگری را ندارد .

وی خاطرنشان کرد : ایشان مواردی را برای سلب مسئولیت خود مطرح و همه چیز را متوجه فرمانداری کرده که این نوعی فرافکنی و فاقد وجاهت قانونی است .
صفرنژاد با تاکید بر ارزش و جایگاه باشگاه ملوان متذکر شد : در شرح وظایف فرمانداری نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی ، حفظ امنیت و انتظامات ، انجام امر انتخابات ، نظارت بر عمران شهرستان و روستاها و سعی در ارتقای سطح زندگی مردم و تأمین رفاه و آسایش عمومی و مواردی از این دست آمده و باشگاه داری جزء این وظایف نیست .

وی یادآور شد : قرار بود در این هفته در جلسه ای با محوریت اداره کل ورزش و جوانان استان و مسئولان و کارشناسان امر و پیشکسوتان مشکلات باشگاه بررسی شود و اکنون نیز این آمادگی برای بررسی مسائل وجود دارد .

فرماندار شهرستان انزلی در خاتمه گفت : با توجه به علاقمندی مردم به این تیم ریشه دار و صاحب نام در حد توان و مسئولیت از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد .

70 درصد سهام باشگاه ملوان از سوی نیروی دریایی به مردم شهرستان انزلی هبه شده بود که بر اساس قرارداد به آقای محجوب واگذار شد و 30 درصد سهام نیز همچنان در اختیار نیروی دریایی قرار دارد .