محمود آذرگون افزود: پیرو مکاتبات صورت گرفته از سوی مالک قبلی باشگاه (سیروس محجوب ) با فرمانداری مبنی بر عدم تمایل به ادامه همکاری با ملوان، در جلسه جمعه شب تصمیم گرفته شد بر مبنای قرارداد همکاری وی پایان یابد.

ندای گیلان:محمود آذرگون افزود: پیرو مکاتبات صورت گرفته از سوی مالک قبلی باشگاه (سیروس محجوب ) با فرمانداری مبنی بر عدم تمایل به ادامه همکاری با ملوان، در جلسه جمعه شب تصمیم گرفته شد بر مبنای قرارداد همکاری وی پایان یابد.
وی افزود: با توجه به مدت زمان کوتاه باقی مانده تا لیگ قرار شد کادر فنی به جز فیروز کریمی سرمربی که زحمات زیادی برای تیم کشید ، برای تیم برنامه ریزی کنند و در اسرع وقت تمرینات را با بازیکنان ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد: مقرر شد تیمی متشکل از کارشناس حقوق اداره ورزش و جوانان گیلان ، هیات مدیره باشگاه ملوان ، نیروی دریایی منطقه چهارم ، رییس هیات مدیره و من به عنوان سخنگوی باشگاه مسایل مختلف باشگاه رااز نظر وضعیت مالی و حقوقی بررسی کنیم وگزارش آن را در اختیار هیات مدیره قرار دهیم .

سخنگوی باشگاه ملوان ادامه داد: همچنین از محجوب خواسته شد 70 درصد سهامی را که از سوی مجمع بالادستی هیات مدیره باشگاه ملوان به وی هبه شده بود، بازگرداند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون تعدادی از افراد متقاضی به عهده گرفتن مالکیت باشگاه هستند که قرار شد برنامه ها و پیشنهادهایشان را به صورت مکتوب به تیم کارشناسی ارایه کنند تا بهترین گزینه از جنبه های مختلف انتخاب شود.

به گفته وی حسابرسی ، جابه جایی و انتقال مالکیت باشگاه در نهایت دریک بازه زمانی دو هفته ای انجام خواهد شد.

آذرگون انتخاب سرمربی را منوط به انتقال مالکیت دانست و گفت: این کار باید با نظر مالک صورت بگیرد ولی در حال حاضر کادر فنی موجود با تیم همراهی خواهد کرد.