صبح امروز، با توجه به وجود یخبندان و تردد کند خودروها در لاهیجان، یک مادر باردار در منطقه باسکیا گوراب در محور لاهیجان – آستانه توسط اورژانس ۱۱۵ لاهیجان امداد رسانی شدند.

به گزارش ندای گیلان،آمنه اخلاقی،مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی اورژانس گیلان  گفت وگویی، از نجات مادر باردار توسط اورژانس 115 لاهیجان خبرداد و اظهار کرد: صبح امروز، با توجه به وجود یخبندان و تردد کند خودروها در لاهیجان، یک مادر باردار در منطقه باسکیا گوراب در محور لاهیجان – آستانه توسط اورژانس ۱۱۵ لاهیجان امداد رسانی شدند.

وی افزود: بر اساس این گزارش پس از تماس در ساعت 7 و 6 دقیقه صبح امروز با واحد ارتباطات و اطلاع اورژانس از وضعیت این مادر 30ساله، که سومین بارداری اش را پشت سر می گذاشت، اورژانس ۱۱5 تیم فوریت های پزشکی را سریعا به محل اعزام کرد.

اخلاقی گفت:علی رغم وجود یخبندان و کندی حرکت خودروها،تیم فوریت های پزشکی با تلاش فراوان خود را به این مادر رساندند و پس از بررسی وضعیت ایشان، بعلت قریب الوقوع بودن زایمان،این مادر باردار با موفقیت به بیمارستان 22 آبان لاهیجان با موفقیت انتقال یافت.

مسئول روابط عمومی اورژانس گیلان ادامه داد:پس از انتقال این مادر به بخش زایمان بیمارستان 22آبان لاهیجان،بلافاصله نوزاد پسر این مادر به دنیا آمد و کام همه را شیرین کرد. همکاران فوریت های پزشکی لاهیجان که در این ماموریت موفق حضور داشتند رضا بیگناه، انوش رجب پور و اپراتور لاهیجان محمود توانچه بودند.

isna