فرمانده انتظامی رودسر گفت:در پی اعلام مرکز فوريت‌های پليسی 110 مبنی بر کشف جسد زنی در ساحل حسین‌آباد شهرستان رودسر، ماموران پاسگاه انتظامی چینی‌جان به محل اعزام شدند.

به گزارش ندای گیلان،سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی رودسر گفت: هوشیاری و اقدام به موقع ماموران انتظامی این شهرستان، جان یک زن ۳۰ ساله رودسری را نجات داد.

او افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کشف جسد زنی در ساحل حسین‌آباد شهرستان رودسر، ماموران پاسگاه انتظامی چینی‌جان به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: با حضور پلیس در محل کشف جسد در کنار ساحل مشخص شد، این فرد دارای علائم حیاتی بسیار ضعیف است.

سرهنگ جوانمردی ادامه داد: ماموران انتظامی ضمن اطلاع به یگان‌‎های امدادی برای نجات جان این زن به منظور تسریع در امدادرسانی با همکاری مردم، این فرد را با خودروی پلیس انتقال داده و به سمت بیمارستان حرکت کردند.

او افزود: پس از طی مسافتی قابل توجه، آمبولانس در مسیر به خودروی پلیس رسید و فرد مورد نظر به وسیله آن به بیمارستان رودسر منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با اشاره به اینکه هوشیاری و اقدام به موقع ماموران انتظامی باعث نجات جان این زن ۳۰ ساله شد، تصریح کرد: پلیس در راه حفاظت از جان و مال مردم از هیچ کوششی دریغ نمی ‌کند.