پرواز هواپیمایی ماهان از مسکو به تهران به دلیل وخامت حال یکی از مسافران در فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت فرود اضطراری کرد.

به گزارش ندای گیلان؛سیدرضا علوی در گفت وگوی یی اظهار کرد: ساعت 16:50 امروز پرواز هواپیمایی ماهان به‌دلیل نامساعد بودن حال یک مسافر ایرانی در فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت به صورت اضطراری فرود آمد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه سردار جنگل رشت افزود: این پرواز که از مسیر مسکو به مقصد فرودگاه امام خمینی (ره) در حال حرکت بود، به‌دلیل وخامت حال یکی از مسافران به صورت اضطراری در این فرودگاه فرود آمد.

وی تصریح کرد: این بیمار که از بیماری سرطان رنج می‌برد در حین پرواز اوضاع عمومی‌اش به وخامت گرایید و هواپیما برای رسیدگی به وضعیت ایشان فرود آمد.

علوی با بیان اینکه پس از فرود هواپیما در فرودگاه سردار جنگل رشت اقدامات لازم توسط نیروهای اورژانس به عمل آمد، اضافه کرد: متاسفانه بیمار مذکور تا رسیدن به بیمارستان آریا رشت فوت شد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه سردار جنگل رشت خاطرنشان کرد: هواپیمای ماهان بعد از فرود اضطراری و پس از سوخت‌گیری،با ترک فرودگاه سردار جنگل رشت پرواز خود را در مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) ادامه داد .

ISNA