این افراد که از کارکنان اداره کل گمرک انزلی و یکی از کارکنان سازمان جهاد کشاورزی گیلان هستند به‌‌دلیل گزارشات مبنی بر اخذ رشوه بازداشت شدند.

به گزارش ندای گیلان،سیدمهدی فلاح میری شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری ۵ نفر در گمرک انزلی خبر داد و اظهار داشت: این افراد که از کارکنان اداره کل گمرک انزلی و یکی از کارکنان سازمان جهاد کشاورزی گیلان هستند به‌‌دلیل گزارشات مبنی بر اخذ رشوه بازداشت شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان به بیان جزئیات بیشتر درباره نحوه عملکرد کارمند جهاد کشاورزی گیلان پرداخت و گفت: اتهام شخص مذکور این است که به‌عنوان بازرس و به‌دلیل دریافت رشوه مجوز واردات کالا بدون سنجش و طی تشریفات قانونی را صادر کرده است.

وی وضعیت فعلی پرونده این افراد را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه هم‌اکنون این پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی در دادسرا است بیان کرد: پس از بررسی بیشتر و روشن شدن ابعاد ماجرا و تکمیل تحقیقات، این پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال می‌شود.

فلاح‌میری از آزادی برخی از متهمان این پرونده با تودیع وثیقه خبر داد و خاطرنشان کرد: این متهمان با توجه به قرار نظارت قضایی، به‌مدت ۳ ماه از اشتغال در شغل مرتبط با موارد اتهامی منع شدند.