دو خواهر قاچاقچی در رودسر با عملیات پلیسی دستگیر و راز شوم آنها برملا شد.

به گزارش ندای گیلان،سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی رودسر با اشاره به دستگیری ۲ خواهر قاچاقچی در این شهرستان گفت: ۴ کیلو و ۲۷۶ گرم انواع مواد مخدر از متهمان کشف شده است.

او افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط یک قاچاقچی خانم با خودروی سواری تیبا از یکی از استان‌های مرکزی به شهرستان رودسر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقیقات از صحت موضوع اطمینان پیدا کردند، اظهار داشت: با تعقیب و مراقبت‌های انجام شده، متهم پس از ورود به شهرستان رودسر و منزل خواهرش که همدستش بود، مورد شناسایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر گفت: با هماهنگی مقام قضایی ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از خودروی تیبا که در حیاط منزل پارک بود، یک کیلو و ۳۴۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و یک کیلو و ۹۵۰ گرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ جوانمردی ادامه داد: همچنین در بازرسی از منزل مورد نظر ۹۸۶ گرم تریاک و یک دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر کشف و متهمان ۳۵ و ۳۹ ساله دستگیر شدند.

او با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست: هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.